NA: Champagne op m'n verjaardag 🥂

Dubbel gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe GS.
Geniet van deze tijdloze schoonheid!!

1 like

Gefeliciteerd !

1 like

Dank! Moest even wat improviseren in mijn tijdelijke onderkomen, maar is prima gelukt! :slight_smile:

Ik zei het al tegen @Rockvink, ik kan het van harte aanraden, het is echt een heerlijk horloge!

Thanks gents!

1 like

Ik heb gisteravond wat zitten zoeken. Op chrono24 wordt gesteld dat de wijzerplaat zilverkleurig is, elders weer champagnekleurig. Kan er iemand duidelijkheid verschaffen?

1 like

Champagne

Ik zou mij bij een aankoop vooral baseren op foto- en videomateriaal. En niet op een beschrijving.

1 like

Nog van harte gefeliciteerd :cocktail:

1 like

Hij is echt champagne. In uitzonderlijke gevallen (waar het licht er beroerd is) neigt-ie wat naar zilverkleurig, maar zelfs dan zie je de champagne toon er nog doorheen komen.

Dankje! :slight_smile:

3 likes

Niiice. Gefeliciteerd nog :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, mooie GS

1 like

Wat @Hotseflots zei, hij is echt Champagne. Het is een warme wijzerplaat. De King Seiko die ik heb heeft een koele wijzerplaat, maar ook die is nog steeds niet zilver in mijn ogen.

Warm eggshell in het handje:

Warme sunburst in het handje:

Veel koelere sunburst in het handje:

Je ziet hier hoe de toon van de KS wijzerplaat meer blauwig in zich heeft dan gelig. De SBGX is natuurlijk een Grand Seiko, dus hij is dynamisch, maar ik heb nooit de neiging gehad, in wat voor licht dan ook, om 'm zilver te willen noemen.

Ter vergelijk, deze Credor zou ik wel als zilver weg zetten:

4 likes

Prachtig. Van harte :partying_face:

1 like

Dank je. Ik zag ook de SBGP009. Die twee ga ik maar eens vergelijken en vragen aan Solojapan of hij iets kan betekenen.

1 like

Nog(maals) gefeliciteerd! Fantastisch horloge. Kan niet wachten tot de mijne binnenkomt. Als het goed is wordt er aan gewerkt in Japan en/of Spanje…

1 like

Ha thanks! Ben er enorm mee in m’n nopjes. Dit is zeker een blijvertje. Ben benieuwd naar jouw NA topic als die op de mat ploft. :slight_smile:

1 like