Dubbel gefeliciteerd ![]()
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe GS.
Geniet van deze tijdloze schoonheid!!
Gefeliciteerd !
Dank! Moest even wat improviseren in mijn tijdelijke onderkomen, maar is prima gelukt! ![]()
Ik zei het al tegen @Rockvink, ik kan het van harte aanraden, het is echt een heerlijk horloge!
Thanks gents!
Ik heb gisteravond wat zitten zoeken. Op chrono24 wordt gesteld dat de wijzerplaat zilverkleurig is, elders weer champagnekleurig. Kan er iemand duidelijkheid verschaffen?
Champagne
Ik zou mij bij een aankoop vooral baseren op foto- en videomateriaal. En niet op een beschrijving.
Nog van harte gefeliciteerd ![]()
Hij is echt champagne. In uitzonderlijke gevallen (waar het licht er beroerd is) neigt-ie wat naar zilverkleurig, maar zelfs dan zie je de champagne toon er nog doorheen komen.
Dankje! ![]()
Niiice. Gefeliciteerd nog ![]()
Gefeliciteerd, mooie GS
Wat @Hotseflots zei, hij is echt Champagne. Het is een warme wijzerplaat. De King Seiko die ik heb heeft een koele wijzerplaat, maar ook die is nog steeds niet zilver in mijn ogen.
Warm eggshell in het handje:
Warme sunburst in het handje:
Veel koelere sunburst in het handje:
Je ziet hier hoe de toon van de KS wijzerplaat meer blauwig in zich heeft dan gelig. De SBGX is natuurlijk een Grand Seiko, dus hij is dynamisch, maar ik heb nooit de neiging gehad, in wat voor licht dan ook, om 'm zilver te willen noemen.
Ter vergelijk, deze Credor zou ik wel als zilver weg zetten:
Prachtig. Van harte ![]()
Dank je. Ik zag ook de SBGP009. Die twee ga ik maar eens vergelijken en vragen aan Solojapan of hij iets kan betekenen.
Nog(maals) gefeliciteerd! Fantastisch horloge. Kan niet wachten tot de mijne binnenkomt. Als het goed is wordt er aan gewerkt in Japan en/of Spanje…
Ha thanks! Ben er enorm mee in m’n nopjes. Dit is zeker een blijvertje. Ben benieuwd naar jouw NA topic als die op de mat ploft. ![]()