Tsja, ik ga het niet te lang maken. Heel onverwacht door wat goochelen hier en daar, overleg, onderzoekje, enzovoort, ben ik volledig in een hoger segment terecht gekomen. In een week nog nooit zoveel horloges geflipperd/geruild. Maar ja, het was het waard.
Maar goed, ondanks dat er nog wat aan moet gebeuren (nieuw glas vanwege forse krassen op de coating) hierbij toch mijn nieuwste aanwinst. Alles bij elkaar een goed gesprek met de verkoper gehad, waardoor deze prachtige Tag Heuer Heritage Calibre 6 nu mijn eigendom is, netjes geserviced wordt en dus de komende weken toch nog even van het toneel verdwijnt. Daarom alvast wat fotootjes.
In het echie is hij echt onwijs mooi. De cijfers en wijzers zijn zo waanzinnig mooi gepolijst/geslepen dat zelfs bij heel weinig licht het contrast zeer goed is, bijna lichtgevend. Ook de sunburst is heel erg mooi en veel subtieler in het echt dan op de foto’s.
Met al het geflipper wel nu eindelijk mijn two-piece collectie in bezit. Voorlopig moet het even rust geven. Ik merk nu al minder keuze stress.
Beach to boardroom, maar dan anders. 1x fantastische jeugdliefde en 1x gewoonweg, tsja, superlatieven tekort, een waardige opvolger van de Visodate en Oris BC. Die verder lege doos is wel wennen…