NA Chevron adjustable strap

Vandaag kwam de post met de Chevron adjustable strap. 22 mm breed, voor op de Aevig. Ik zie het al een soort alternatief tussen ‘ouderwetse’ single layer zulu of nato en de MN Strap.

https://www.crownandbuckle.com/chevron-navy-olive.html

Eerste snelle indrukken en foto’s: de kleurstelling bevalt goed. Het nylon is wat stug en hard. De ‘scherpe’ randjes zijn voelbaar. Breedte lijkt fractie smaller dan 22 mm. Het concept is simpel. Verstellen is wat gedoe, maar is wel gedegen. Het nadeel is wel dat de keepers ver uit elkaar gaan staan bij smallere polsen.

6 likes

Ziet er prima uit :ok_hand:heb er zelf ook naar gekeken, misschien als er hier één voorbij komt dan toch toeslaan.
Staat ook fraai op de Aevig veel draagplezier.

1 like

Je klinkt niet echt positief. Hij ziet er wel echt nice uit en past top bij deze aevig!

Mijn beste,

Inderdaad!!
Er gewoon lekker van gaan genieten!!
Deze band is het waard.:+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ben erg benieuwd naar je verdere bevindingen. Hoe is bijvoorbeeld de kwaliteit en draagcomfort vergeleken met een MN strap?

1 like

Dat ziet er tof uit!

@MrSmith qua draag comfort, is het vergelijkbaar met perlon of NATO. De kwaliteit is wel echt goed hele soepele stof goede hardware. Alleen denk wel dat het bandje wat kort is voor mensen met dikkere polsen. Ik heb 18cm polsen en heb nog maar drie gaatjes over.