NA: Chopard Linea d’Oro ref. 1110

Alright, daar is ’ie dan: de Chopard Linea d’Oro ref. 1110. Ik was al een tijdje op zoek naar een aanvulling, waarbij iets in geelgoud de voorkeur had naast mijn vier stalen horloges. Ik zocht vrij breed en volgde een kleine tien modellen op verschillende platforms. Chopard was een van de merken die ik in de gaten hield en dit horloge kwam ineens voorbij. Niet specifiek waar ik naar op zoek was, maar wat een vet ding! Verdiepte subdials met guilloché, geelgouden applied roman numerals, geblauwde wijzers, mooie positie van de subdials, geelgoud en ga zo maar door.

Na eerder een Datejust 16233 te hebben gehad, is dit met 35 mm mijn kleinste horloge tot nu toe, en ik vind het eigenlijk best wel tof. Wat een detail en afwerking heeft Chopard hierin gestopt! Deze specifieke uitvoering ben ik nog niet tegengekomen en dat maakt het wel extra leuk. Foto’s doen hem amper recht en ik heb niet staan poetsen maar hier komen ze

71 likes

Leuk kleintje :ok_hand:

1 like

Schitterend horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Bijzondere NA, gefeliciteerd

1 like

Classy!

1 like

Prachtig horloge en prima maat :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Erg mooi!

1 like

Geen voordehand liggende keuze. Ik hou daar wel van.
Heel mooi horloge, geniet ervan!

2 likes

Mijn beste,

Wat een elegant horloge!!
Mooi hoor!!

Ik wens je er een smaakvolle tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Erg mooi :heart_eyes: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Pareltje hoor, heel mooi en classy👌🏼

1 like

Prachtig horloge! Als je deze ooit van de hand wil doen… :wink:

1 like

Wow!! Dat was impulsief het eerste wat mij te binnen schoot en dat lijkt me ook een toepasselijke reactie! Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst!

1 like

Dat is nou een echte beauty! :heart_eyes: Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Tof hoor.

1 like

Heel mooi!

1 like

Heel gaaf. Mooie aanwinst gescoord :clinking_glasses:
Ga je ook andere banden uitproberen?

1 like

Gaaf gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor :ok_hand:

1 like