Het heeft even geduurd, maar hij is binnen! Na drie weken wachten op verzending was hij nu ook binnen een dag hier.
Aangekocht vanwege de bescheiden afmeting en als opwaardering voor mijn blauwe Mako. Ik heb ook al eens de blauwe squale 1521 overwogen, maar de zwarte zit al heel veel om de pols.
Zoals normaal de standaard band er maar gelijk afgehaald. Nu even tijdelijk op een perlon bandje.
Eerste indruk is goed. Kleur is niet te aanwezig en stijlvol. Afwerking is mooi en de maat is top in deze kleine versie.
Mijn pols is volgens mij zoān 16,5 cm. De lug to lug lengte is rond de 45 mm.
De standaard band zit echt niet lekker en is net te lang. Ik heb vast nog wel iets leuks in de kast liggen, al moet ik zeggen dat perlon wel enorm comfortabel is. Ik heb ook nog een bruine perlon haha. Binnenkort eens met banden stoeien.
Als ik het goed heb kun je bij CWard kiezen uit 3 lengtes voor de leren banden, waarom niet voor de Small gegaan? ( of nu nog een poging doen om hem om te ruilen )
Wel een mooi klokš
Optie niet gezien. Ik heb ook nog twee croco banden van Chr. Ward met vouwsluiting in small en anders een bruine Hirsch. Zou ook kunnen zijn omdat deze in de Sale zat. De standaard band blijft bijzijn tot nu toe eigenlijk altijd nieuw in de doos tenzij staal.