Mooi ook met witte plaat zeg. Schitterend.
Tof ding. Congrats.
Nu heb je alleen geen huis ?! 🥹
Nou gelukkig heb ik nog een huis
Voor het verhaal zou het leuk zijn, maar zo spannend wordt het niet.
Toevallig dat je dit aansnijdt.
CvdK noemt het uurwerk CvdK7759 waardoor ik zelf ook dacht: zit hier een bewerkte ETA in?
Je verwacht bij CvdK wel een eigen ontworpen uurwerk, maar aan de andere kant wil je het wiel niet opnieuw uitvinden.
Kenners die hier meer over weten?
Prachtig! Gefeliciteerd!
Mooi hoor! Gefeliciteerd!!
Prachtig, en een huis had je waarschijnlijk al en een CvdK nog niet
Prachtig horloge, zeer mooi
Kan geen huis aan tippen lijkt me.
Schitterend!
Absolute bjoetie, geniet ervan. Wauw.
Vreselijk prachtig, van harte! Zelf vind ik de Grey op licht bruine band de mooiste combi maar deze is ook niet te versmaden.
You win!
Ook mooi inderdaad evenals een zwarte plaat. Een band is natuurlijk nog wel te wisselen.
Yes, in 1e instantie vanuit de garage/aanbouw van dhr. Van der Klaauw. Ik ben daar nog een paar x geweest.
Later op het industrieterrein, maar toen was de zaak overgenomen door investeerders. Het (de koopsom voor de zaak) was het pensioen van dhr. Van der Klaauw begreep ik destijds.
Wat een mooie!
Je woont in de omgeving dan schat ik? Mocht je hem eens irl willen zien… geen probleem. Koffie staat klaar
Bussum kan dat niet ver voor je zijn. Ik had er tot zaterdag ook nooit een in het echt gezien.
Ik ben daar ook een paar keer geweest. Ik vergeet dat nooit meer. Jammer dat alles uiteindelijk in handen van investeerders en economen komt. Gelukkig heb ik nog een Ceres uit die tijd.
Vind ik ook jammer hoor, maar zonder investeerders blijft het soms ook bij een garagebox wat uiteindelijk een stille dood treft.