NA: Christiaan van der Klaauw Hypernova

Mooi ook met witte plaat zeg. Schitterend.

1 like

Tof ding. Congrats.
Nu heb je alleen geen huis ?! 🥹

1 like

Nou gelukkig heb ik nog een huis :slight_smile:
Voor het verhaal zou het leuk zijn, maar zo spannend wordt het niet.

1 like

Mooi horloge :smiley: het uurwerk is toch inhouse gemodificeerd of laat CK het doen?

1 like

Toevallig dat je dit aansnijdt.
CvdK noemt het uurwerk CvdK7759 waardoor ik zelf ook dacht: zit hier een bewerkte ETA in?
Je verwacht bij CvdK wel een eigen ontworpen uurwerk, maar aan de andere kant wil je het wiel niet opnieuw uitvinden.
Kenners die hier meer over weten?

3 likes

Prachtig! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd!!

1 like

Prachtig, en een huis had je waarschijnlijk al en een CvdK nog niet

1 like

Prachtig horloge, zeer mooi :ok_hand:
Kan geen huis aan tippen lijkt me.

1 like

Schitterend!

1 like

Absolute bjoetie, geniet ervan. Wauw.

1 like

Vreselijk prachtig, van harte! Zelf vind ik de Grey op licht bruine band de mooiste combi maar deze is ook niet te versmaden.

1 like

You win!

1 like

Ook mooi inderdaad evenals een zwarte plaat. Een band is natuurlijk nog wel te wisselen.

1 like

Yes, in 1e instantie vanuit de garage/aanbouw van dhr. Van der Klaauw. Ik ben daar nog een paar x geweest.

Later op het industrieterrein, maar toen was de zaak overgenomen door investeerders. Het (de koopsom voor de zaak) was het pensioen van dhr. Van der Klaauw begreep ik destijds.

2 likes

Wat een mooie!

1 like

Je woont in de omgeving dan schat ik? Mocht je hem eens irl willen zien… geen probleem. Koffie staat klaar :muscle:t6:
Bussum kan dat niet ver voor je zijn. Ik had er tot zaterdag ook nooit een in het echt gezien.

1 like

Ik ben daar ook een paar keer geweest. Ik vergeet dat nooit meer. Jammer dat alles uiteindelijk in handen van investeerders en economen komt. Gelukkig heb ik nog een Ceres uit die tijd.

3 likes

Vind ik ook jammer hoor, maar zonder investeerders blijft het soms ook bij een garagebox wat uiteindelijk een stille dood treft.

1 like

Bussum is zeker dicht bij, en lijkt me super om de oude en de nieuwe een keer naast elkaar te zien :smiley:

3 likes