NA: Christopher Ward C60 Atoll LE

Zoals iedereen die lid is van de CW mailinglijst wordt je met enige regelmaat benaderd met nieuwe aanbiedingen. Als je 3 weken geen mail hebt gehad check je de website of ze nog wel live staan :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Toen ze de C60 Atoll limited edition daarom aankondigden wist ik direct dat dit is wat het horloge van 2022 voor mij zou worden:
-blauwe duiker
-boeiende niet egale wijzerplaat
-stalen lunette
-Max 40mm

Gelimiteerde opgave van 350 stuks en zelfs goedkoper (lees je mee Omega?) dan de reguliere C60. Dezelfde dag nog in het winkelmandje en afgerekend en toen kon de voorpret beginnen.

Uiteraard besteld op staal, want elk horloge verdiend bijpassende band. Via Barton wel direct de Flatwater Elite silicon besteld. Deze tweekleurige rubberstrap past heel goed bij het blauw/turquoise van de wijzerplaat. Enkele keren mail gekregen dat hij vertraagd was ivm handmatige geschilderde wijzerplaat. Maar hier is hij dan! Er is zelfs lume op de eerste 15min van de duikring wat overdag zwart lijkt. Heel gaaf!

62 likes

Proficiat

Heel mooi!!!

Veel draagplezier!

Lekker stoere CW dit zeg! Gave bezel en wijzerplaat, de lauwe rubberband misstaat hem daarbij ook niet. Veel draagplezier!

Hele gave CW. Mooie dial en bezel. Gefeliciteerd met deze leuke limited NA. Deze ga je zeker met plezier dragen

Ziet er top uit! :+1:

Wat een prachtige CW , heerlijk zomerse wijzerplaat :ok_hand:t2: gefeliciteerd !

Mooie en leuke aanwinst! Ik vind 'm op staal het mooist… Veel draagplezier!

Gefeliciteerd met je CW, mooi horloge met een mooie rustige dial. Staat zowel op staal als op de blauwe strap mooi, wens je veel draagplezier met deze knapperd :+1: :ok_hand:

Prachtige aanwinst van een topmerk! Geniet er met volle teugen van :+1:

Die Barton past er wel echt als gegoten op zeg! Wat pracht plaat! Geniet er van.

Ziet er top uit. Heb me ook maar eens aangemeld voor de nieuwsbrief… :grin:

Gefeliciteerd met je CW! Goede lume wel!

Nice! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Veel draagplezier met deze mooie CW !

Prachtig horloge! Van harte met je nieuwe aanwinst en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

Nice! Vraagje, heb je nog BTW und invoerrechten moeten aftikken bij de Douane?

Zit bij Christopher Ward al bij de prijs in :+1:t2:

1 like

Kijk eens, das netjes. Dank voor je antwoord.

1 like

Ik zat vorig jaar toen ik mijn C60Blue kocht ook te zweten want dat was net na de Brexit , maar ook toen geen bijkomende kosten :smiley:

1 like