Gefeliciteerd met je verjaardag en met je nieuwe aanwinst. Gave plaat hoor
Dank allemaal
Hij is prachtig! Lekker dat je hem nu binnen hebt en een dubbele proficiat, ik heb 4 dagen terug de 51 gehaald.
Maar nu ben ik heel benieuwd wat vind je er van, dat je hem lust is duidelijk maar wat vind je van de afwerking etc?
Die lume is trouwens ook g@$l hoor, hele fraaie bezel.
Veel draagplezier en die stalen band is ook prettig hoor met de snelverstelling.
Nice! Heerlijk zomers!
En VIJFTIG! Mooie mijpaal, Van Harte!
Afwerking is inderdaad gewoon perfect, iedereen met een Christopher Ward roept dat en het is gewoon waar die wijzerplaat blijf ik naar kijken
En ook nog gefeliciteerd
Ja lekker man, dat geheel is gewoon mooi en alle afzonderlijke details ook. Daar ga je vast een hoop plezier van hebben.
Geniet er van zou ik zeggen en schroom je niet om veel plaatjes op het forum te plempen, ik lust ze wel
Edit: Ja dank je, en ik doe het al vanaf mijn 49ste met de C60 Pro in het blauw. Ik ben klaar na dat horloge, heb niets meer gekocht.
Proficiat met uwe verjaardag,en hef horloge natuurlijk👍🏼
Gefeliciteerd nog en CW altijd goed👍
Schitterende aanwinst!
Heel erg bedankt allemaal
Nog gefeliciteerd, zowel met de mijlpaal qua levensjaren als het prachtige horloge!
Prachtig horloge! Ik heb dit jaar voor mij 40e ook een CW gekocht. De C63 GMT. Afwerking is inderdaad top. Deze limited edition is extreem mooi. Heb je echt iets unieks
Prachtige aanwinst en een prachtig verjaardags kado !!
Heel gaaf, geniet ervan.
En een vraag aan jou: hoe zit/voelt die Tide strap?
Zit te twijfelen over dr grijs/zwart/oranje variant voor mn C63 Sealander.
Welkom bij de club: van harte nog!
Geweldige wijzerplaat trouwens
Gefeliciteerd en veel plezier met je NA
Gefeliciteerd! Zowel met je verjaardag als met het mooie horloge.
Gefeliciteerd met je prachtige NA gecombineerd met je verjaardag!
Dat gaat vast en zeker erg veel draagplezier opleveren
Allemaal heel erg bedankt