Voor mijn 50e verjaardag (gisteren) ben ik op zoek gegaan naar een bijpassend horloge .
Omdat ik nog geen blauw horloge in de collectie had was de kleur die het moest worden al snel duidelijk.
Na wat rondneuzen hier op het forum raakte ik steeds meer geïnteresseerd in de horloges van Christopher Ward.
Op de site van CW zag ik de C60 Blue Limited Edition met die prachtige wijzerplaat en wist gelijk dat moet hem worden !
Ik heb hem op staal besteld maar omdat ik niet zo’n fan ben van stalen banden gelijk maar de C60 Blue Tide strap meebesteld, er zit een geweldig Quick release systeem op dus wisselen is een fluitje van een cent.
Omdat die straps gemaakt zijn van gerecycled oceaan afval draag ik gelijk mijn steentje bij aan een schonere oceaan
Tijd voor een paar foto’s , Bedankt voor het lezen
Proficiat!
Gaaf, nog gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk deze mooie aanwinst.
Nogg efeliciteerd en een mooi horloge
Gefeliciteerd met je verjaardag en deze schitterende aanwinst! Veel plezier ermee!
Super tof, echt een gaaf en bijzonder horloge. Die plaat is geweldig
Ben eigenlijk verrast dat hij geen drilled lugholes heeft… Dat vind ik echt heerlijk werken.
Fraai! En gefeliciteerd met het bereiken van van deze mijlpaal!
Gefeliciteerd . Tweemaal
Mooie blauwe aanwinst, enjoy!
Dank je wel allemaal
Wow een super mooi horloge zeg. Gefeliciteerd.
Gefeliciteerd! koester dit mooie moment horloge
Van harte met je vijftigste! Hopelijk geen Abraham in je tuin… Geniet van de aanwinst!!
Proficiat
Schitterende aanwinst; daar ga je veel plezier aan beleven. Mijn Elite wil ook maar niet van de pols af
Niet nodig; Christopher Ward levert alle banden en bracelets met quick-release bars, dat werkt nog veel fijner dan drilled lugs
Ik ben gevlucht en ben met m’n vrouw en zoon lekker 2 dagen naar de kust gegaan
Heel erg bedankt allemaal
Dat zou ook mijn strategie zijn
Gefeliciteerd met je 50e en je horloge. Mooi klokkie
Prachtige NA en ook gefeliciteerd .
Lekker horloge hoor ! Gefeliciteerd!
Vette plaat zeg veel plezier er van