Vandaag is ie dan binnen gekomen, een horloge waar ik direct verliefd op was toen ik hem voor het eerst zag. Kende het merk niet, ging er wat over lezen en kwam erachter dat het een zeer gerespecteerd merk is in de horloge wereld. Een merk dat echt waar voor zijn geld levert heb ik meerdere keren gelezen. De C60 Sapphire is voor mij persoonlijk bijna het horloge wat echt bij me hoort. Een beetje apart, toch netjes, shiny en betrouwbaar met diverse invalshoeken. Nu dit het jaar is waarin ik veertig word en gelukkig een slechte periode echt afgesloten heb besloot ik dit prachtige horloge mezelf cadeau te doen. Dit is een blijvertje. Op de volgende 40 jaar. Bedankt @Dao voor de snelle en correcte afhandeling
Gefeliciteerd met je prachtige Christopher Ward
Absoluut waar !
Gefeliteerd met deze mooie aanwinst! Inderdaad geen dertien-in-een-dozijn horloge.
CW levert inderdaad zeker waar voor het geld. Ik heb er twee gehad en de prijs - kwaliteit verhouding was super (beiden in de sale gekocht )!
Prachtige CW
Gaaf, veel plezier er mee!
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
Heel erg mooi!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Jeroen. Christopher Ward zijn inderdaad zeer mooie horloges
Van harte met deze prachtige Christopher Ward!
Gefeliciteerd met de aanwinst. Inderdaad een mooi merk
Prachtige keuze! Veel draagplezier
Kwalitatief hoogstaand horloge met mooie details. Geniet ervan!
Tof! Veel plezier ermee en mooi om te lezen dat het een periode in je leven markeert. Het beste!
Tophorloge!
Draag hem met plezier……
Mooi zeg, prachtige kleur. Veel plezier er van
Mooie aanwinst! Veel plezier ermee!
Mooi hoor, heel veel plezier met je aanwinst gewenst.
CW is idd waar voor je geld, ik heb na mijn aankoop eigenlijk geen interesse meer in iets anders gehad en niks meer gekocht.