NA: Christopher Ward C60 Trident Pro 600 GMT Ceramic

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen… Nu ben ik niet zo bijbelvast, maar in dit geval gaat t wel op denk ik. Ik heb gezondigd. Een tijd geleden dacht ik dat mijn collectie compleet was en dat ik er klaar mee was. Ik kreeg de hele goegemeente alhier over mij heen, ik zou t niet volhouden.
Aan allen die dat riepen: jullie hadden gelijk, maar nu je waffel dicht :facepunch:t2: :grimacing:

Er zat iets in m’n achterhoofd, al lang geleden, maar, niet meer te koop, dus vergeten… Tot zij ineens op mp stond, overigens van een forumlid dat niet meer actief is.

Afgesproken en finaal overstag gegaan, nog nooit in het echt gezien, maar alle verwachtingen overtreffend! Pfff, wat een beauty :heart_eyes:

Christopher Ward, een jong Engels horloge merk met een aansprekend verhaal en een hoge kwaliteit standaard.

Aan alle kanten zie dat die kwaliteit waar gemaakt wordt, de materialen en afwerking zijn belachelijk goed!
Waar ik voor viel? Nou, al het voorgaande en dan de golfjes wijzerplaat, eigenlijk net zo mooi als die van mijn Omega Seamaster, de ceramische bezel, ongekend mooie kleur, het oude CW logo en last but not least, de prachtige verborgen microverstelling op de band, wat een draagcomfort, altijd pas! :ok_hand:t2:

Ten slotte: het horloge zelf is in nieuwstaat, de band had wat liefde nodig en die heb ik gul gegeven, zie foto’s :wink:
Dank voor de aandacht, hier de plaatjes!

61 likes

Prachtige Christopher Ward :+1:t2: gefeliciteerd!

1 like

Thnx!

1 like

Erg mooi. Fijne kleur. Niet eerder gezien.

1 like

Dank je!

Mooi! Gefeliciteerd met je NA

1 like

Dankjewel!

Hij is mooi !!!

1 like

Erg mooi hoor.
Knaller van heel mooie kwaliteit , lekker van genieten.

1 like

Wat een prachtige klok! En inderdaad, de golfjes zijn top. Imo identiek aan de Seamaster 2 generaties terug.

1 like

Mooie kleurstelling! Geniet van je NA!

1 like

Leuk man, je bent erg blij dus proficiat!
Veel draagplezier van dit “oudje”, CW heeft altijd kwaliteit geleverd en ik heb de oude ook nog gehad. Absoluut netjes afgewerkt :+1:

2 likes

Jaaa! Thnx!

Zeker! :heart_eyes:

1 like

Thnx! De seamaster heb ik ook, CW komt echt dicht in de buurt!

1 like

Dank je!

Thnx, ben inderdaad heel blij, valt t op? :grimacing: :heart_eyes:

1 like

Alweer zo’n mooie CW :heart_eyes::ok_hand:
Gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Dank je, gaat wel lukken :wink:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:t3:

1 like