Wie zonder zonde is werpe de eerste steen… Nu ben ik niet zo bijbelvast, maar in dit geval gaat t wel op denk ik. Ik heb gezondigd. Een tijd geleden dacht ik dat mijn collectie compleet was en dat ik er klaar mee was. Ik kreeg de hele goegemeente alhier over mij heen, ik zou t niet volhouden.
Aan allen die dat riepen: jullie hadden gelijk, maar nu je waffel dicht
Er zat iets in m’n achterhoofd, al lang geleden, maar, niet meer te koop, dus vergeten… Tot zij ineens op mp stond, overigens van een forumlid dat niet meer actief is.
Afgesproken en finaal overstag gegaan, nog nooit in het echt gezien, maar alle verwachtingen overtreffend! Pfff, wat een beauty
Christopher Ward, een jong Engels horloge merk met een aansprekend verhaal en een hoge kwaliteit standaard.
Aan alle kanten zie dat die kwaliteit waar gemaakt wordt, de materialen en afwerking zijn belachelijk goed!
Waar ik voor viel? Nou, al het voorgaande en dan de golfjes wijzerplaat, eigenlijk net zo mooi als die van mijn Omega Seamaster, de ceramische bezel, ongekend mooie kleur, het oude CW logo en last but not least, de prachtige verborgen microverstelling op de band, wat een draagcomfort, altijd pas!
Ten slotte: het horloge zelf is in nieuwstaat, de band had wat liefde nodig en die heb ik gul gegeven, zie foto’s
Dank voor de aandacht, hier de plaatjes!