Dankjewel, gaat lukken!
Wow, prachtige NA zeg! Terecht dat je overstag bent gegaan en je collectie uitgebreid hebt
Nee
Hee, speak of the devil. Ik zat net in een ander topic tegen @anon53002072EV te vertellen dat ik ook naar exact dit horloge heb zitten loeren. Ook exact in deze kleurstelling.
Dit lijkt me de 42mm versie? Of? Tof ding, gefeliciteerd!
Maar leuk hoor. Hee, uit nieuwsgierighed, hoe polijst je die band en schuur je die sluiting? Pardon. Hoe borstel je die sluiting? Welke materialen gebruik je daar voor?
Van dittum dus, de oude band had gewoon solid end links. Het verschil is de quick release en de ratchet sluiting wat de banden van CW helemaal top maakt. En dat ook nog tegen een hele redelijke prijs als je die los bij moet kopen.
Mooie kleurstelling! Veel draagplezier met deze prachtige CW!
Fijne dingen waren het, heb o.a. die met de donkergroene bezel gehad
Dankjewel!
Dit is de 43mm.
Voor de glanzende delen gebruik ik capecod en daarna een heel fijne (auto) polish.
Voor de geborstelde delen, afhankelijk wat je voor eindresultaat wil hebben fijn schuurpapier, oplopend van 1600 tot 7000. Soms gebruik ik een groen sponsje voor borstel effect.
Thnx!
Zeer zeker, zei het al eerder, dit zou verplicht moeten zijn op elke stalen band
Ik heb er erg veel plezier van en blijkbaar vallen de kosten wel mee want de banden zijn niet duurder geworden bij CW. Het is echt een super feature en maakt een stalen band perfect draagbaar.
Met leer heb ik nog wel eens dat je net niet lekker uitkomt met de gaatjes de ene net te strak en de volgende alweer net te ruim. Met deze band zit ik altijd goed en is het lekker wanneer je pols wat dikker is om even bij te stellen. Ik zou het niet meer willen missen dat is zeker.
Mooi, gefeliciteerd!
Voor diegenen onder ons die een zo klein mogelijke clasp willen hebben zou ik voorstellen om de keuzevrijheid te houden. Maar het is een mooi systeem voor diegenen die met de clasp kunnen leven.
Zeer mooi, gefeliciteerd.
Er is weinig keuze, als een merk het heeft kun je niets anders krijgen bij ze en andersom ook niet. Er is dan wel keuze of je dat merk/model wel of niet zou willen.
Nu vind ik de clasp in zekere mate ook van belang zoals jij in je NA omschreef bij de Sarb. Dat die niet lekker aansluit en gaps heeft, dik is en dus niet fraai. Het zit dan wel onder aan de pols maar ik vind dat ook niks. Van CW is de clasp niet erg kort maar verder vind ik het wel netjes gemaakt. De clasp is kort genoeg om ook op wat smallere polsen goed te vallen en sluit netjes aan.
Ik meen dat jij het zo kort en plat mogelijk wilt hebben maar misschien gaat dat ook wel veranderen. Je staat al iets positiever t.o.v. staal dus er zijn kansen
De reden dat ik ietsje positiever tegenover staal sta is juist omdat ik er achter ben aan welk type clasp ik mij niet erger. Als je het type clasp waar ik me wel aan erger op rubber of leer drukt, heb ik net zo’n hekel aan die rubberen of leren band. Kort en goed: Eigenlijk nooit iets tegen staal gehad, maar wel tegen grote clasps.
Daarom vind ik het inderdaad goed dat de grote glide-lock clasp niet verplicht is op alle bracelets, want dan kon ik er inderdaad geen meer dragen.
Thnx!
Ik heb er veel gehad, deze is met afstand de meest bescheiden in afmeting