Gefeliciteerd met de Loco! Echt een tof horloge om te zien. Volgens mij is een tripje London een NA gavaar ![]()
Echt een top stad. Lekker bij Nando’s Piri Piri Chicken eten ![]()
Geniet van de Loco en zie hem wel langskomen in het CW only topic!
Gefeliciteerd met de Loco! Echt een tof horloge om te zien. Volgens mij is een tripje London een NA gavaar ![]()
Echt een top stad. Lekker bij Nando’s Piri Piri Chicken eten ![]()
Geniet van de Loco en zie hem wel langskomen in het CW only topic!
Knappe aanwinst!
Veel plezier met de Loco. ![]()
Ik heb het niet gedurfd, en ben voor de zwarte gegaan. Maar ik zie dat hij zo wel een extra dimensie heeft. 🩵
Heel tof
Gefeliciteerd met je blauwe NA. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met dit “gekke” horloge!
De mooiste kleur in de range. Vet hoor
![]()
![]()
Heel bijzonder!
Leuk om juist daar te kopen.
Geniet ervan!
Ik moet eventjes beschaamd toegeven dat ik zo gefocust was op de Loco, dat ik de C60 al compleet vergeten was. Heb dus geen vragen meer gesteld over garantie ![]()
Hij is in ieder geval binnen voor herstelling, we zien wel hoe dat uitdraait. Normaal geeft CW 5 jaar garantie maar als de schade inderdaad door hevige schokken veroorzaakt is kan dat wel in mijn nadeel uitkomen.
De C60 gaat zeker niet weg, geen enkele van mijn horloges trouwens, ik zie ze allemaal veel te graag ![]()
Tof verhaal. Londen blijft gevaarlijk om te bezoeken, zeker als je vooraf een afspraak inplant bij CW
. Gefeliciteerd met je bijzondere NA en mooie herinnering aan deze trip
Gaaf horloge gefeliciteerd en geniet ervan.
Klinkt als een mooie trip inclusief prachtig aandenken. Gefeliciteerd.
Bijzonder horloge en een hele leuke aanwinst zo! Geweldig toch, op deze manier er tegenaan lopen en hem mee kunnen nemen! ![]()
Oh wow, die kleur is heel gaaf! Gefeliciteerd met deze mooie aankoop. Enjoy!
Haha op slag verliefd, mooi om te lezen en ja hij is schitterend, begrijpelijk ![]()
Tja.
Als je datum stil blijft staan op de 13de !!!
Gefeliciteerd.
Prachtig. Wat een knaller.
En jouw vrouw geloofde dat? Mijn echtgenote trapt daar al heel lang niet meer in
.
Gefeliciteerd met je mooie en bijzondere horloge!
Wat een prachtige kleur en horloge, gefeliciteerd!
Was je zo onder de indruk en verrast door de aankoop van de Loco dat je de C60 helemaal bent vergeten?
Gefeliciteerd met deze aanwinst ![]()
Waanzin 🩵