Ik denk dat ik een praat groep nodig heb. Ik ben namelijk weer gevallen. Ik heb weer geld uit gegeven aan een horloge. Dit keer een prachtige Christopher Ward. Stond nog geen 5km verderop te koop op marktplaats. En nog voor een leuke prijs ook. Ja, dan is het vlees zwak.
Nou daar komt die dan.
Christopher Ward Trident Pro C60 een schitterende duiker. In de 40 mm kast zit een zwarte wijzerplaat met heel subtiel een mat zwart logo er op. Dat zelfde logo vind je ook subtiel terug op de kroon. De datum schijf in de zelfde kleur als de wijzerplaat vind ik ook erg mooi. Ceramische bezel.
Technische gegevens:
40 mm kast, 20mm lug with en een Sellita SW200 uurwerk met 38 uur gang reserve. 300m diepte water resistentie.
De fijn afstelling van de originele band vind ik erg prettig hij draagt op het eerste gevoel wel wat zwaarder dan mijn Squale 1521 of Tissot prx 40
De aansluiting van de endlinks zou veel strakker moeten zijn. Is het wel de juiste band voor dit model? Kan het niet een band zijn voor een andere CW? Zie dat de middelste links polished zijn. Volgens mij is dat iets van nog oudere modellen.
Ik weet niet of ik het leuk vind om dit toe te geven…. Maar je hebt gelijk. Mooi balen. Ik vond het wel wat hebben maar het in volgens mij niet orgineel🫨.
Gefeliciteerd Falko met je CW, wellicht is de band niet origineel en was de prijs er naar. Maar verder gewoon een top horloge, wens je veel draagplezier . Mocht je ooit willen praten over de verslaving, je kunt bij mij altijd terecht, of dat helpt is natuurlijk wel de vraag