NA: Christopher Ward trident pro C60

Ik denk dat ik een praat groep nodig heb. Ik ben namelijk weer gevallen. Ik heb weer geld uit gegeven aan een horloge. Dit keer een prachtige Christopher Ward. Stond nog geen 5km verderop te koop op marktplaats. En nog voor een leuke prijs ook. Ja, dan is het vlees zwak.

Nou daar komt die dan.
Christopher Ward Trident Pro C60 een schitterende duiker. In de 40 mm kast zit een zwarte wijzerplaat met heel subtiel een mat zwart logo er op. Dat zelfde logo vind je ook subtiel terug op de kroon. De datum schijf in de zelfde kleur als de wijzerplaat vind ik ook erg mooi. Ceramische bezel.

Technische gegevens:
40 mm kast, 20mm lug with en een Sellita SW200 uurwerk met 38 uur gang reserve. 300m diepte water resistentie.

De fijn afstelling van de originele band vind ik erg prettig hij draagt op het eerste gevoel wel wat zwaarder dan mijn Squale 1521 of Tissot prx 40

Nou genoeg geluld. Tijd voor de foto’s:

37 likes

Mooie aanwinst!

Check wel even of de pinnen en endlinks goedzitten. Zou zonde zijn als ie los schiet en op de grond klettert.

4 likes

Gefeliciteerd met je sportieve NA. Je hebt al een adres voor de praatgroep?

Het is inderdaad een erg mooie duiker, gefeliciteerd ermee en veel draagplezier gewenst

Kijk, mooie aanwinst! Gefeliciteerd!

Die lijken goed te zitten. Wel vind ik dat er op de Endlinks wat veel speling zit.

1 like

Ben ik niet van CW gewend. Weet je zeker dat alles origineel is?

Ja doosjes, factuur en certificaat zit er bij. En deze kloppen.

Gefeliciteerd :+1:

Top aankoop! Ga je geen spijt van krijgen!

De aansluiting van de endlinks zou veel strakker moeten zijn. Is het wel de juiste band voor dit model? Kan het niet een band zijn voor een andere CW? Zie dat de middelste links polished zijn. Volgens mij is dat iets van nog oudere modellen.

2 likes

Prachtig horloge! Veel draagplezier gewenst :+1:

Een zeer mooi exemplaar,
Draag hem met plezier

Ik weet niet of ik het leuk vind om dit toe te geven…. Maar je hebt gelijk. Mooi balen. Ik vond het wel wat hebben maar het in volgens mij niet orgineel🫨.

1 like

Al hoewel… hier boven zie je het bij piede ook.

1 like

Volgens mij is dit de perfecte praatgroep! Afhankelijk van de gewenste uitkomst dan;) geniet van je mooie aanwinst!

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sportieve CW.
Ik wens je er een fantastische tijd mee.:watch:

En die band, dat zal toch wel goed komen?

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd Falko met je CW, wellicht is de band niet origineel en was de prijs er naar. Maar verder gewoon een top horloge, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Mocht je ooit willen praten over de verslaving, je kunt bij mij altijd terecht, of dat helpt is natuurlijk wel de vraag :wink:

1 like

Tja, op HF kom je niet snel van je horlogeverslaving af, natuurlijk.

1 like

Vet. Heb hem sinds kort ook en ga ook nog een MA schrijven. Top horloge. Veel plezier ermee :v:

:thinking: :wink:

1 like