Here she goes, mijn eerste NA topic.
Eerder dit jaar kocht ik een Christopher Ward C65 Aquitaine met de Marine Blue dial. Al langer keek ik naar het merk maar de naam op 9 uur kon me niet bekoren. Het nieuwe logo daarentegen wel (waarover de meningen verschillen). De retro-vibe en de afmetingen stonden me aan dus bij de eerste gelegenheid besteld, op staal plus een hybride rubber strap, en ik ben er bijzonder content mee.
Watchgecko kende ik al iets langer, pre-Brexit kon je daar leuke bandjes bestellen waarvan de kwaliteit redelijk tot goed was. Ze hebben ook een kleine selectie horloges, an-sich leuk maar de recente aankondiging dat ze een limited edition collab met CW gingen doen trok mijn aandacht. Afgelopen vrijdag om 17:00 GMT begon de verkoop van de 50 stuks.
Ik was er op tijd bij want vanmiddag bezorgde FedEx het horloge dat niet veel later die vrijdag uitverkocht raakte. De (om)doos is weinig bijzonders, op de opdruk “Christopher Ward + Wachtgecko” na.
Omdat ik al een stalen band had, met quick-release, ben ik voor de blauwe suède band gegaan. Niet dat ik die ga dragen… Er zit een 22mm NATO bij maar helaas geen losse 22mm spring bars. Voorlopig draag ik 'm op staal maar ik heb al een blauwe tropic en NATO op het oog.
Hieronder een greep uit de foto’s die ik even snel heb gemaakt. De wijzerplaat ziet er geweldig uit, en tijdens deze sombere regenachtige dagen kijk al uit naar een zorgeloze zomerdag om dit horloge te dragen.
Bedankt voor het lezen & kijken.