NA Chronoswiss moonphase automatic 38 mm

Beste Forumleden,

Wellicht hebben jullie gemerkt dat ik mijn Tudor BB 58 te ruil had aangeboden.
Gisteren heeft de ruil plaatsgevonden met een zeer sympathiek lid van ons mooie forum. Tussen al het Rolex en Omega geweld was ik op zoek naar iets heel anders en dat is gelukt.
Ik ben erg blij met de mooie Chronoswiss uit 2006, veel details en draagt erg comfortabel ondanks zijn bijna 15 mm dikke kast.
Chronoswiss bestaat pas sinds 1983, is een relatief klein merk en is gehuisvest in Luzern Zwitserland. Ik denk een oplage van ongeveer 6000 a 7000 horloges per jaar. Daardoor niet veel dealers over de gehele wereld. In Nederland zit er 1 in Geldermalsen, juwelier en goudsmid Mariska Timmer.
Ze gaan wel met de tijd mee en produceren nu ook een moderne lijn horloges met een oplage van 50 stuks per type (bron: site van Chronoswiss).
Nu de foto’s en dank voor het lezen.

48 likes

Chique hoor! Veel draagplezier. En kennelijk geen springbarverwijderaar nodig voor 'n bandenwissel?

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Woooh! Plaatje :blush:

1 like

Mooi horloge hoor.

1 like

Mooie chrono, klassieke uitstraling!:heart_eyes:
Geniet ervan!:+1:

1 like

echt prachtig dit, mooi kunstwerkje

1 like

en je hebt gelijk ook :smiley:
het heeft een prachtige uitstraling met de bezel, kroon, wijzers / plaat, backcase,
kortom :star_struck: :+1:

1 like

Gaaf horloge! Hele mooie coin bezel, ziet er echt mooi uit :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Wel apart met die kartel boven en onder.

1 like

Een mooi en bijzonder horloge. Verfrissend anders :+1: beetje eigen karakter mag ook wel in plaats van de 10 in een dozijn

2 likes

Leuk om weer eens wat anders te zien. Dit horloge heeft absoluut karakter! Heel veel draagplezier gewenst.

1 like

Poah… Kon minder!

Wat mee plaatje! :star_struck:

Veel plezier ermee!

1 like

Mooi. Geniet ervan!

1 like

Ik ben niet zo’n fan van “afgekapte” cijfers (een licht kritische noot mag toch wel?) maar voor de rest is deze prachtig. Die gekartelde bezel en mooie ui kroon geven het een behoorlijk “eigen gezicht”.

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met deze flinke jongen. Heel mooi. Geniet er van.

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Onder de indruk! Mooie keuze

1 like

Prachtig!!

1 like

Zeer, zeer mooi horloge wat jou heel goed staat. Ik geniet van zoiets aparts. Iedere verzameling zou zoiets moeten hebben. Top gedaan!

1 like