NA: citizen a space colab.

Danku!

Je gaat er geen spijt van krijgen. Afwerking is super en draagt heel fijn.

1 like

Klopt ongeveer een schakelbreedte.

2 likes

Echt? Had ik nog niet gezien :sweat_smile:

1 like

Ja dat moet ik wel zeggen de afwerking is echt subliem, ja titanium is altijd fijn vind ik :wink:.

1 like

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:

2 likes

Wat ik ook nog wel wil zeggen (ik leer soms ook :slightly_smiling_face:) is dat we dan nog zullen zien he. Als er op die moment geen mooie masterpiece is dan wacht ik nog even want ik weet uiteraard niet hoe het merk er binnen 6 jaar uitziet he.
Moest het op niets meer trekken (wat ik betwijfel) dan zal het toch een GS worden maar ik ga zoizo voor een masterpiece gaan.
De rede is echt het gevoel, de GSen zijn echt subliem afgewerkt en over elk detail is nagedacht maar ik krijg er niet hetzelfde gevoel bij als bij de masterpieces daarom dus mijn keuze :wink:.
De 6jaar is 3jaar doorsparen voor ons huis in orde te maken, 3jaar rustig sparen voor het eindhorloge en mijn zoontje word dan ook 10 jaar :blush:.

Ik denk dat je @anon51387141EV bedoeld

2 likes

Haha klopt , in de zon hier weinig zicht op mijn beeldscherm :no_mouth:

2 likes

Gaaf ding!

1 like

Heel graag gedaan. Wacht met spanning op de volgende :rofl:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:
Veel draag plezier :100:

1 like

Uitgebreid verslag Glenn. Ik hoop voor je dat de ML geen zes jaar op zich laat wachten. Gefeliciteerd in elk geval met je NA

1 like

Van harte gefeliciteerd met - en veel plezier van deze mooie Citizen Glenn :+1:

1 like

Retegaaf horloge.
Gefeliciteerd.

1 like

Leuk verhaal over je NA!
Coole Citizen!
Geniet ervan!

1 like

Danku!

Thanks en zeer zeker :wink:

1 like

Zal je nog even moeten wachten :wink:.

Danku, hoop ik ook maar het zal wel zo zijn. We gaan nog een aantal dingen veranderen in het huis die zeer veel geld kosten en dus ga ik 3jaar doorsparen en daarna kunnen we terug voor de horloge sparen :wink:.

1 like