NA: Citizen AP0600-01E aka De Ray Mears

Vandaag binnen gekomen, na lang zoeken eindelijk gevonden. De Citizen AP0600 ofwel de Ray Mears. Het horloge heeft een Duratect titanium monobloc case, het uurwerk gaat er via de voorkant in. Duratect is 4x harder dan onbehandeld titanium. Het saffierglas is domed met a/r aan de binnenkant

Ik vraag me alleen af of bezit van de zaak ook het eind van het vermaak is :grin:

17 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Waarom?

1 like

Kweenie hoeveel deze gekost heeft,maarja wel een stuk meer zijn dan 100ā‚¬ denk ik? Henry zoekt een budget reiskostenā€¦

Ook apart je bloedgroep enzo op de gesp. Lijkt me klein om te graveren en af te lezen.

1 like

Wat een heerlijke no-nonsense klok. Wel even je naam en bloedtype laten graveren in de gesp.

1 like

Waarom niet :sunglasses:

1 like

Klopt

Ik ging voor de uurwijzer :smile:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Hele coole klok! Wat is de diameter?

1 like

40mm

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd. :smile:

1 like

Eindelijk. Daar is ie. En in hele goede staat.
Pb me maar als ie weg mag. Bedankt alvast voor de zoektocht :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik ben ontzettend fan van dit model, heb nooit een Ray Mears kunnen kopen, maar deze 2 hebben ongeveer dezelfde vormgeving in rvs. Ook monocoque kast, ook eco drive, ook zoā€™n forse kroon, die de Engelstaligen zo mooi ā€œknurledā€ noemen.

https://lh3.googleusercontent.com/-Pbq0F2S6V0Y/VEI7e8XXRcI/AAAAAAAAD_0/ENqPzjekklY/s720-Ic42/Citizen_Eco-Drive-E710-H23648-Y-2.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-RykLgEsRkYM/VEI7g9Il1OI/AAAAAAAAEAY/2doYzLR7XPw/s576-Ic42/Citizen_Eco-Drive-GMT-B876-H23621-TA-1.JPG

1 like

Ook gaaf! Ik moet ook zeggen dat het niet meeviel er 1 te vinden.

1 like

Heel coole klok dit!

1 like

Hahaha ik dacht hetzelfde!!

1 like

Dikke sh.t! Gaaf Vincent!

Groet,
Werner

1 like

Thanks man!

1 like

Qua look doet ie me niet veel, maar het idee dat ie zo onverwoestbaar is maakt m echt onweerstaanbaar :stuck_out_tongue: