NA Citizen Aqualand Eco-drive 30 Anniversery BN2038-01L

Beste HF forumleden🙂

Zoals een aantal die mij kennen ben ik een fervent verzamelaar/duiker. Ik had laatst al een topic geopend en gevraagd of iemand wist wanneer de allernieuwste Citizen Promaster Aqualand Eco-drive naar NL zou komen. Ik kreeg regelmatig te horen dat het horloge niet in NL geleverd zou worden en dat het alleen in het buitenland verkrijgbaar is. Ik wou zeker voor het onzekere en belde na Citizen Hamburg. Daar werd mij verteld dat begin September het horloge na NL zou komen. Enkele weken later kreeg ik een privé bericht van @Gerard-zelf die mij vertelde dat hij bij zijn betreffende juwelier in Ermelo…(bedankt Gerard voor jou PM!!:+1:) dat de eigenaar 2 Pepsi promasters heeft besteld. De 1e promaster heeft @Gerard-zelf opgehaald 2 weken terug. Ik heb toen meteen contact gezocht met de juwelier en gevraagd of ze het horloge voor mij achteruit wilden leggen aangezien ik in Mallorca zat. De beste man deelde mij mee dat het geen probleem was en dat ze het horloge voor mij een week wouden reserveren.

Vandaag was dan de dag dat ik de 30 anniversery heb opgehaald.(2e in heel NL!!) Kreeg te horen van de juwelier dat dit een zeer gewild exemplaar is en dat er zeer moeilijk aan te komen is… Nou nu genoeg gelult…Bijdeze de foto’s van de 30 Anniversery Promaster Aqualand Eco-drive :heart:

34 likes

Jaloersmakend mooi. :ok_hand:
Veel plezier er mee.

1 like

Dank je wel!! Echt een eyecatcher! Vind dit model ook het mooiste model van de nieuwe Promaster serie :slightly_smiling_face:

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Heel gaaf :ok_hand: …Veel plezier met deze aparte verschijning :+1::grinning:

1 like

woaw

1 like

Dik apparaat! :muscle::grin:

1 like

Helemaal eens

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze mooie aanwinst!!
Een horloge met de nodige diepgang voor een aangename tijds-beleving!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Super :+1:
Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi! Veel draagplezier!

1 like

Dik ding Mark!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Dat doe je weer goed man!
Wat een mooie collectie heb je toch. :clap:t2:

1 like

Dank je wel Abel!!:+1: Het horloge voelt ook enorm comfortabel om de pols moet ik zeggen. Binnekort maar ff meeten dan kun je het horloge IRL zien :sunglasses:

Dank je wel Albert! Jou mooie kleine collectie begint ook al mooi uit te breiden :+1::sunglasses::ok_hand:

1 like

Mooie aanwinst!! Gefeliciteerd

1 like

Zeer mooi Mark!!! Zoveel male gaver in het echt dan als de eerste foto’s die we gezien hebben!!! Is de band Citizen stijfjes of Seiko soepel?

1 like

Dank je wel! Het horloge ziet er in het echt idd veel mooier uit!!! :star_struck: De band van dit horloge is enorm soepel en draagt ook ongelofelijk comfortabel :ok_hand:
Over de seiko band kan ik niet oordelen aangezien ik geen Seiko heb…sorry

1 like

Potjandrie…een knappe jongen!!
Gefeliciteerd!!

1 like