De titel verraad het al. Na een heftige niet al te lange zoektocht naar de nieuwe Citizen Aqualand ref nummer JP2008-06E heb ik deze om de pols.
Dit betreft de limited edition van 5800 stuks helaas niet genummerd.
Toch een kort verhaaltje:
Na een aantal Citizen’s in de collectie gehad te hebben. Een Aqualand limited edition aangekocht met ref nummer JP2007-17Y
Het grappige is dat er hier maar 3000 wereldwijd van gemaakt zijn, maakt hem meer limited, al wat is limited tegenwoordig dan de 40 jarig jubileum editie.
Oke terug naar de ster van dit Topic.
Via het Citizen topic op het forum kwam ik in eerste instantie bij Horel, een horloge verkoop site uit Frankrijk. Hier was de Citizen te Pre-orderen. Na wat onderzoek besloten om dit te doen. Echter kwam Horel afgelopen vrijdag met het bericht naar buiten dat heel Frankrijk leverings problemen heeft en dat de Citizen pas eind juli mogelijk op voorraad zou zijn.
Na wederom een zoek slag uitgekomen via Amazon die mij een verkoper vanuit Italië liet zien. De JP2007 kwam immers ook uit Italië dus ik had er het volste vertrouwen in.
De order bij Horel geannuleerd, deze werkte echt super mee. Prima service. En mijn aankoop compleet gemaakt via Amazon. Vrijdagmiddag besteld en al maandagmiddag stond de pakketdienst voor de deur. Ja hoor, deze miste ik op twee minuten na.
Dus nog een dag geduld en hoppa hier is hij dan.
Foto’s zeggen meer: