NA Citizen Armor AW 1660-51H JDM

Vandaag eindelijk binnen mijn super titanium Citizen, ben ik blij: ja en nee.
Met het horloge natuurlijk wel, maar na mijn bezoek bij de cardioloog niet.
Verdorrie 7 keer al geopereerd, dacht dat ik mij eindelijk geen zorgen meer hoefde te maken.
Wel dus, komt er weer hartritmestornissen bij. Kan ik weer helemaal door de molen en weer geklooi met de medicijnen. Snel wat foto’s gemaakt wat ook niet lekker ging, in Japan is volgens mij alles statisch :grimacing:. Maar goed nog even wat specs en de snelle foto’s.

Kaliber J810
diameter 40,5 mm
dikte 10mm
dial grijs/zwart
saffierglas
10 atm
weegt geen drol, wel wennen dus
Morgen misschien om de pols

oke, genoeg gel… even een paar foto’s normaal maak ik meer maar daar staat mijn kop nu niet naar!

31 likes

:joy:, veel draagplezier, :+1:

1 like

Prachtig horloge Fred Ferry TL3!
Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.

1 like

Een heel mooie JDM, Ferry. Maar met de boodschap die je vandaag kreeg kan ik goed begrijpen dat je gemengde gevoelens hebt. Flink balen is nog maar heel zacht uitgedrukt.
Ik hoop dat het met je gezondheid toch weer snel de goede kant opgaat en dat de medicijnen helpen.

In het algemeen ben ik geen fan van metalen banden, maar ik moet zeggen dat deze me wel kan bekoren. Een mooi geheel met het horloge. Dat je er nog heel lang plezier van mag hebben.

1 like

Super strak horloge, erg mooi. Verder erg veel sterkte toegewenst met de sores aan je hart. :+1:

1 like

hé! maak er geen gewoonte van, maar in ieder geval het allerbeste gewenst, we hopen dat alles goed met je komt
en het horloge is weer een prachtig exemplaar :+1:
een Citizen is niet te kloppen :smiley:
draag hem met plezier

3 likes

Hé Ferry, hopelijk is deze mooie Citizen een pleister op de wond…:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst en veel sterkte man. Ik hoop dat je dit, net als uitgaande operaties, ook weer goed doorstaat.

1 like

Mooi ding man
Heel veel plezier ervan

Das dan weer minder.
Als we er dan toch een positieve draai aan willen geven t is in ieder geval zeker dat je een hart hebt. :wink:
Zonder dollen, sterkte man.

1 like

Sterkte met de gezondheid Ferry. Hopelijk is alles snel weer onder controle. Gefeliciteerd met je NA. Geniet er in goede gezondheid van :muscle:t3:

1 like

Weer een leuk horloge Ferry, en sterkte met je rikketik…

Ook een hartpatiënt hier en in een recent verleden veel last gehad van hartritmestoornissen. Gelukkig alles onder controle nu.

1 like

Sterkte met je gezondheid man!

1 like

Gefeliciteerd en laat je niet kisten Ferry. Net zoals de vorige keren sla je jezelf er ook weer door heen.

1 like

Dank jullie allemaal, maar ben een taaie hoor dus komt wel goed. Morgen het horloge maar eens een dagje dragen, denk niet dat ik hem voel zo weinig dat die weegt. Zal wel wennen zijn, als je meestal automaten draagt :wink:

2 likes

Mooie NA, maar bovenal beterschap gewenst!

1 like

Proficiat en sterkte!

1 like

Heel mooie Citizen :ok_hand: beterschap!!

1 like

Mooi en byzonder horloge, veel beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop.

1 like

Mooi horloge man :ok_hand:t2: hoop voor je dat je er nog lang van kunt genieten !! Sterkte :raised_hands:t2:

1 like