NA: Citizen BJ8041-09e, Ecozilla in titanium

Net binnengekregen, mijn nieuwe tweedehands aanschaf, de Citizen BJ8041-09e oftewel de Ecozilla en wel in titanium.
Het titanium is mooi stemmig mat grijs, persoonlijk vind ik het erg fraai, anderen zouden het zomaar saai kunnen vinden :wink:
Er zit een titanium band aan van Hazard4, pas perfect.
De minutenwijzer is in de loop van de jaren het meeste oranje kwijtgeraakt, ach dat is dan maar zo.
Ben er blij mee :+1:
Een paar plaatjes

18 likes

Lekker dik beestachtig ding! :mechanical_arm: Way too much voor mijn iele pootjes, maar wel erg gaaf! :+1:

1 like

Gefeliciteerd !
Beste jongen groot !
Maar konden ze niet kiezen schroef deksel of losse schroeven ?
Dus maar allebei mocht er een vast zitten !
Maar Titaan is erg mooi en voelt nooit koud aan.

2 likes

Die 4 schroefjes houden de ring op zijn plek, niet de deksel. Normaal zit met die ring de standaard rubberen band mee vast. Maar je kunt ook lugs plaatsen, zoals ook bij deze, die door de ring worden geborgd. Is nodig als je bijv deze band aan het horloge wilt hebben.

1 like

A ha Zo leer je nog eens wat bedankt!

1 like

Zie hier over hoe en wat: https://suppaparts.com/Zilla-Adapters.php

Mooie aanwinst. Robuust horloge! Veel draagplezier :+1:

1 like

Beste knoepert maar jij kan hem zo te zien goed hebben. Gaaf! Zeker in titanium. Ik heb vroeger de stalen versie gehad, maar die was me uiteindelijk toch wat te groot.

1 like

Het is een behoorlijke maat ja :slight_smile:
Mijn broer heeft de stalen versie op een stalen band, maar die is wel ergggg zwaar.
Deze in titanium is prima te doen!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Ik heb zelf de stalen versie, deze zit nog op het originele rubber, en ben daarom ook aan het zoeken naar een mooie stalen band. Maar bij suppaparts.com heb ik alleen de titanium uitvoering gevonden.

1 like

Ze schrijven:

The titanium bracelet will match the brushed finish on the steel eco-zilla watch

Dus het zou maar goed kunnen matchen! Wel gelezen dat je voor de Suppapart bracelet niet al te dikke polsen moet hebben, de maatvoering schijnt wat krap te zijn.

Klopt, maar ik weet niet of de combinatie titanium en staal matcht? Daarbij is de bandlengte ook niet echt ruim, ik heb 20 a 21 cm pols om op aan te sluiten…

1 like

Hier ongeveer dezelfde polsmaat, zou het ook niet aandurven voor dat geld :roll_eyes:

1 like

Mooi hoor, ik heb er ook eentje gehad maar heb hem weggedaan vanwege de oranje minutenwijzer.
De jouwe is dat oranje kwijt en persoonlijk vind ik dat veel mooier.
Ik heb nooit begrepen waarom veel merken dat doen. Ik vind het vreselijk die oranje minutenwijzers.
veel plezier ermee. :+1:
groetjes Lenno

groetjes Lenno

1 like

Dank! Er is nog heel vaag wat oranje te zien, maar vind het ook geen enkel probleem dat het wegtrekt :slight_smile:

Gaaf ding hoor! Ik vind hem in titanium wel het mooist, lekker ruig!

1 like

Precies daarom! :thinking:

Gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd,
Bruut apparaat man.

1 like

Zeker apart. Titanium is altijd prettig.

1 like