NA: Citizen BN0150-61E

Mooi! Deze wil ik wellicht ook nog een keer toevoegen. Lekker strak… Waarom heb jij deze weggedaan?

Heel mooi, veel draagplezier en genot :+1:

1 like

Mooie klok, mooie foto’s!
Heel veel plezier ermee!!

Groet,
Ronald

1 like

Even de titel gecorrigeerd :laughing:

1 like

In mijn ogen het mooiste Citizen-model van dit moment, samen met de blauwe. Geniet ervan, Viktor!

1 like

Het klinkt misschien een beetje raar, maar ik vond de bezel uit verhouding. Dit ging me op den duur tegen staan. De bezel is (voor een duiker althans) vrij smal tov de wijzerplaat/kast, waardoor het horloge een stuk groter oogde dan de 41mm die het ‘op papier’ mat.

Ook zijn de lugs vrij lang waardoor het horloge om mijn kleine pols niet mooi ‘rond’ paste.

Als ik dit zo teruglees ben ik eigenlijk best een zeikerd :slight_smile:

Groeten,

Stefan

1 like

Gewoon een heel mooi exemplaar inderdaad, top :+1:

1 like

Nee, zeker geen zeikerd! Ik heb horloges voor veel minder goede redenen verkocht. Overigens vind ik die smalle bezel juist wel mooi. Mogelijk dat ik dit model nog een keer ga toevoegen. Citizen rules!.. momenteel dan, denk ik, toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bedankt voor je bericht en eens! Ik heb voor zwart gekozen omdat de blauwe niet op staal geleverd wordt.

Mooi ding!

1 like

Heel mooi ! Geniet ervan !

1 like

Ik mag 'm wel, het is echt de Eco-Drive opvolger van de NY0040! Zou ik tussen de 2 moeten kiezen kon deze nog wel eens winnen, al is het alleen maar voor het gemak van de eco drive… De kroon zit niet als de NY0040 uiteraard, maar dat is toch ook niet echt handig als rechtshander… :blush:

1 like

Proficiat!

Ik doe een poging:

Massieve bandaanzet.

En die On the fly sluiting noemt men meestal een ratchet clasp.

1 like

Zo wordt ik elke dag weer iets wijzer! Dank!!

1 like

In tegenstelling tot bovenstaand door mij geschreven blijkt dat het mineraal glas weldegelijk ontspiegeld is.

Stoere duiker, veel plezier ervan.

1 like

Proficiat.

1 like

Mooi hoor! Veel plezier ermee. Ben ook wel benieuwd naar een update over een maandje.

Groet

1 like

Niet alleen een mooi horloge, maar ook mooie en duidelijke foto’s

1 like