Zocht al geruime tijd een titanium duikhorloge.
Heb hier veel moois voorbij zien komen en vond daarnaast mooie modellen op het internet.
Voor mijn gebruik is de beperkte gangreserve van veel automatische duikers een nadeel. Ik gebruik 'm met name op (motor)vakanties als horloge dat een stootje moet kunnen hebben. Verder heb ik op vakantie liever geen gedoe met op tijd zetten e.d. Uiteindelijk vond ik de Citizen BN0201-88L Eco-Drive (=solar quarz). Perfect voor mijn doel en – niet onbelangrijk – zeer betaalbaar.
Dit is een heel fijn horloge dat prettig draagt en naar mijn bescheiden mening héél veel “bang for buck” biedt.
Zonder enige twijfel
Mooi geniet ervan!
citizen, altijd goed
Mooi. Veel draagplezier.
Gefeliciteerd !
Altijd mooi een duiker
Mijn beste,
Ik wens je vele mooie momenten met deze sportieve Citizen!!
Gefeliciteerd.
Orologio Signaturis Temporis
Met Citizen eco-drive heb je geen zorgen.
Echt een grab and go lightweight watch.
Veel rij en draagplezier:
Ik bezit hetzelfde horloge en kan beamen, dat het door het titanium en super licht horloge is.
Loopt ook super op het zonlicht (van de vakantie). Door de hoekige bezel heeft dit horloge ook net een andere look. Veel plezier ermee.
Citizen en prijs/kwaliteit is een superbe combinatie. Gefeliciteerd met je sportieve NA
Geniet van je nieuwe aanwinst
Toffe aanwinst veel draagplezier gewenst.
Een klassieker, altijd een goede keus.
Geniet van deze sportieve aanwinst!
Citizen + Eco Drive + Titanium + 200 meter
Tja… wat heb je nog meer nodig ?!
Draag hem in goede gezondheid.
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Ja, dank jullie allemaal!
Ik heb deze mooie nieuwe mooie aanwinst ook laten zien, omdat ik een beetje het gevoel heb dat dit model ondergewaardeerd wordt. Volgens mij is er qua prijs/kwaliteit geen betere te vinden. Als dat toch het geval is, dan hoor ik dat graag.
Gefeliciteerd met je NA. Inderdaad veel waar voor je geld. Geniet ervan.
Heerlijk, die solar horloges. Geniet ervan!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Veel draagplezier