NA: Citizen BY2000-55E

Ik had dit model in het verleden weleens voorbij zien komen en was hier erg benieuwd naar.
Vorige week stonden er opeens twee op marktplaats en ben bij de beste gaan kijken. Wel wat lichte gebruikerssporen, met name op de band maar niets ernstigs.
Omdat ik hem dagelijks wil gaan dragen kan ik hier prima mee leven, er zal vast wel wat bijkomen.

Deze heeft het H162 uurwerk, ik liep wel te klieren om hem op de juiste dag en datum te krijgen. Heb dit handmatig aan moeten passen. Na radio ontvangst staat hij een dag eerder. Meer mensen met dit probleem of de juiste oplossing weten?

25 likes

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.

1 like

N I C E ! Geniet ervan!

1 like

Veel plezier van het horloge.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi horloge. Wat is de maat?

1 like

Officieel 44mm zegt men :grin:.
Draagt comfortabel, mede omdat hij van titanium is.

1 like

Nice. Toffe Citizen :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, veel draagplezier gewenst.

1 like

Vette aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Mooie NA, nooit eerder gezien. Gefeliciteerd

1 like

Geen idee, maar misschien helpt dit H162_EN_f4.indd (citizenwatch-global.com)

Gaaf horloge, heb hem zelf ook gehad, jaren geleden verkocht, nooit moeten doen, droeg fijn en je ziet dit model niet zo vaak. Er is ook een “bruine” variant van.
Veel draagplezier.

1 like

Thanks, heb hem gekocht met boekje en fles. Heb de handleiding al doorgespit maar ben er nog niet helemaal uit :smiling_face:.

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

jammer dat het niet lukt, het is niet een heel gebruiksvriendelijk proces maar als ik in de handleiding kijk (vanaf blz 34 van mijn linkje) zou het toch mogelijk moeten zijn. Anyway, misschien lukt het toch nog een dezer dagen

1 like

Stoere :muscle:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit.
Valt veel te zien op de wijzerplaat.
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like