NA: Citizen CA7040-85L

Ik was op zoek naar een leuke klok met een frisse kleur wijzerplaat. Niet te groot en een bandensl!@t. Een sportieve grab en go watch. Leuk voor de zomer etc…
Laatste tijd veel naar Citizen gekeken en dan vooral naar de Eco Drive versies. Lekker makkelijk.

Ook heb ik gekeken naar de radiocontrolled versies, er zijn zitten mooie modellen tussen maar of net te druk of te groot. Daarbuiten zijn ze ook een stuk duurder(min 2x)

Dit model al voorbij zien komen bij mijn dorpsgenoot, @Silvester1987. Hij heeft me al gewaarschuwd over de band, deze ook maar gelijk eraf gehaald en een rubberen band erop gezet. Ik ga nog kijken naar een mesh band en wellicht nog een lederen band.

Vrouwlief wil dit voor mijn verjaardag geven(eind april) dus hij mag weer terug de doos in voor een maand. :crazy_face:

Het is een erg net afgewerkt horloge met een zeer mooie blauwe kleur wijzerplaat en ligt erg prettig om de pols. Een erg leuk en mooi horloge voor een zeer nette prijs. Citizen :+1:

Tot over een maand.

Specs:

33 likes

Heel mooi.Veel sterkte met het wachten :smiley:

1 like

Mooie aanwinst/cadeau! Veel wachtplezier :laughing:

1 like

thnx… altijd lastig. Ben je er eindelijk uit welke je wil, heb je hem gevonden voor een scherpe prijs en dan kun je hem gelijk weer inleveren… :upside_down_face:

Ik weet anders toch niks te vragen voor mijn verjaardag, is wellicht nog leuker zo.

1 like

Hehe, alvast gefeliciteerd hè!

1 like

coole aanwinst :ok_hand: dit getuigd van hele goede smaak :wink:

Zonder gekheid; gewoon een heel fijn horloge. Geniet van het wachten :wink:

1 like

Mooi horloge, mooi blauw :+1:

2 likes

Proficiat, veel draagplezier toegewenst over een maand!

2 likes

Mooi ! :+1:
Geniet ervan !

2 likes

Bijna zover :ok_hand::sunglasses::boom:

Lekker zomers! Gefeliciteerd!

1 like

Net uitgepakt. Leuk horloge met een lekkere blauwe wijzerplaat. Van het weekend ff bandenswappen.

1 like

Gefeliciteerd :tada: :gift: en wat een leuke verrassing :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Staat je goed :grinning_face_with_smiling_eyes:!

1 like

Nogmaals van harte @jeronimo :tada::+1: maak er een mooie dag van.

Veel plezier met de NA :ok_hand:

1 like

Cool ding, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je coole citizen!

Geniet er van.

1 like

Dank je wel.

Het was weer druk vanochtend.

Lekker :partying_face: de enige echte :ok_hand:

1 like