Bedankt voor de leuke reacties. Het is de enige in Nederland dus moest 'm natuurlijk even showen en zal dat voor jullie ook regelmatig blijven doen. Over een jaar sowieso even kijken hoe laat het is.
Prachtig horloge
Heb niet veel met kwarts uurwerken. Maar na het lezen van je review en het zien van de foto’s moet ik toch zeggen dat dit wel iets speciaals is. Gefeliciteerd!
Kwijl
Geweldig, instant klassieker! Veel draagplezier gewenst!
ik ben ook een Citizen liefhebber,
als ik deze zie … … ik heb er geen woorden voor
ik wist dat het caliber 0100 bestond maar dat het al op de markt te verkrijgen was en dat jij het hier als eerste kan vertonen, dit juweeltje
ik ben tegelijk jaloers en zeer blij voor jou
geniet er ten volle van en doe hem nooit weg, deze is uniek
Proficiat met dit technologische hoogstandje!!
Dit is een heel bijzonder pareltje!
Bedankt voor het delen hiervan en heel veel draagplezier.
Geweldig dat je hiervoor gegaan bent! Heel bijzonder. Veel plezier met de (Grand) Citizen!
Voor een batterijwissel ga je denk ik niet naar de juwelier op de hoek? Zit er een NL verkooppunt die deze hoogwaardige Citizen modellen verkoopt?
Oh wat is deze prachtig …Veel foto’s op HF posten A.U.B
Helemaal niet wisselen(misschien over 30 jaar)…is een Eco-drive
Gaaf horloge!
Aah zo, maakt het nog specialer!
Inderdaad een fors prijskaartje, maar dan heb je ook wat.
Gefeliciteerd!
Een seconde per jaar is ook wel weer een behoorlijke uitdaging. Dit horloge gelijkzetten lijkt mij niet eenvoudig. Zeker met oud en nieuw wil je die ene seconde afwijking juist niet.
Gefeliciteerd! Bijzonder horloge!
Met een beetje geluk hoef ik de batterij niet te verwisselen in mijn leven. Dat idee spreekt mij wel aan. Ik heb ook al jaren lang een goedkope Eco-Drive voor op avontuur en die presteert zeer prima.
Fantastische aanwinst. Blijft toch altijd ontzettend knap om iets simpels te ontwerpen wat toch zo’n uitstraling heeft. Best wel een beetje jaloers.
Heel veel plezier ermee!
Prachtige aanwinst. Heel leuk om je enthousiasme terug te lezen in je verhaal. Geniet ervan.
Nu heb je overigens nooit meer een excuus om ergens te laat te zijn
Prachtig!
Geweldige aanwinst…indrukwekkend stuk techniek hebben ze bij Citizen in elkaar gezet.