NA: Citizen Calibre 2100

Liep er toevallig tegen aan.

Citizen Ecodrive Calibre 2100.

Leuke daily beater.

11 likes

Mooie! Is dat de verkopers foto? Want dan heeft ie een poos in de la gelegen :smile:

1 like

gefeliciteerd 
 Altijd handig voor erbij zo’n ecodrive

zeker boven de 42 mm Ø ?

2 likes

Inderdaad van de verkoper.

Zeker, 45 mm maar liefst

Mijn beste,

Veel draag-genot met deze ‘uit de kluiten gewassen’ klok!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Nice!!

1 like

Ik heb exact dezelfde! Was mijn eerste aankoop op het forum in 2012 :slight_smile: Top klok, mocht vandaag weer om de pols terwijl hij het op moet nemen tegen o.a. een Planet Ocean, Pan Europ, Monaco etc.

Veel plezier ermee!

2 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan :+1:

1 like

Nou het genieten moest nog even op zich laten wachten. De accu/batterij was compleet leeg (zoals ook al op de foto is te zien).

Gisterochtend ontvangen, direct in het (kunst)licht gelegd op kantoor, maar geen leven aan het eind van de dag. Ik begon al te denken: nee he, zul je zien dat het een defect horloge is.

Sinds vanmorgen ligt de 2100 in het magere zonnetje wat er vandaag is, in de vensterbank en jawel, het charge aanwijzertje komt in beweging. Mooi zo laten liggen en kijken of hij helemaal vol wil geraken.

Foto’s maak ik nog even.

1 like

Necro bump. Leuk horloge dit!
Wordt niet vaak genoemd eigenlijk. Kwam ‘m toevallig tegen bij ‘t zoeken naar welk horloge Ron Swanson uit ‘Parks and Recreation’ droeg.

image

https://wristwatchreview.com/2011/12/30/what-would-ron-swanson-wear/

3 likes

Heb de mijne ook nog eens tevoorschijn gehaald. Is helemaal leeg ben benieuwd of ik hem nog aan de praat krijg

1 like

Morgen een paar uur in de zon leggen, dan komt het normaal wel goed.

1 like

Idealiter zonder ruit ertussen.
Scheelt serieus met opladen bij mijn Citizen Ecodrive (dat is niet zo’n flashy geval, maar een Stiletto, ultraplat met saffierglas).

1 like

Ja, dat bedoelde ik :wink:

Gast je reageert op een aankoop uit 2016. En je hoeft ook niet in iedere reactie iemand te taggen. Je zou denken dat je hier nu toch al lang genoeg actief bent om het wat te snappen.

On topic, zelf leg ik mijn solar horloges altijd een dagje in de buitenlucht zo aan het einde van de zomer. Met de donkere maanden in aantocht wil ik ze graag volledig opgeladen hebben.

3 likes

Ja, dat werkt inderdaad perfect. :+1:

2 likes

Voor eco-drives die nog gewoon lopen is het trouwens ook voldoende om ze gewoon ergens in huis buiten de kast te laten. Elke vorm van licht zal ze draaiend houden.

Na twee jaar in een kistje gelegen te hebben begint hij al te lopen. Wijzertje “opladen” is ook al een beetje naar rechts.
Dank jullie

1 like

Veel plezier ermee straks :wink: