NA | Citizen CB5010-81L

Een hele mooie Citizen. Gefeliciteerd!

1 like

Bijzonder fraai horloge, maar drie keer ingewikkelder dan ik kan begrijpen :stuck_out_tongue:

(maar dat zegt vooral iets over mijzelf :wink: )

Geniet ervan!

1 like

Erg lekker en mooi topic weer Remco! En een erg attractief horloge… ik kijk met een scheel oog naar de variant met het digitale display erin.

Citizen is gewoon een erg tof merk! Geniet er van en ik kijk uit naar de mooie foto’s die je maakt :sunglasses:

2 likes

Dit zijn heerlijke NA’s om te lezen op de zondagmorgen!
Gefeliciteerd met de aanwinst

1 like

Dank je wel!

De rekenliniaal heb ik nog niet onder de knie. Ik ben gisteren begonnen met How to Use Aviation Pilot Watch (deel 1 & 2), die moet ik waarschijnlijk wel een keer of wat gaan bekijken voordat ik 't helemaal snap. :wink:

Thanks. Ik heb zelf ook naar de JY8100-80L gekeken. Ook errug fraai. Alleen weet ik niet of ik de band mooi zou vinden, ben niet zo’n fan van die glimmende linkjes. Ik ben bij deze aankoop louter afgegaan op foto’s.

Misschien als ik ze in het echt naast elkaar zou zien dat ik dan een andere keuze had gemaakt. Hoewel? Ik ben wel érg tevreden met wat ik nu heb hoor, echt lekker!

Kopje koffie erbij, croissantje, 't zondagmorgenritueel … haha, dank je voor het compliment. :coffee:

3 likes

Leuke en uitgebreide NA! Straks thuis nog maar eens een keer goed door lezen en filmpjes kijken. Veel plezier met je Citizen!

1 like

Mooie toolwatch hoor! Deze oogt erg druk, maar toch ook overzichtelijk.
En mooie foto’s :+1: Leuk op de NL kaart :slight_smile:

1 like

Dank je wel! :ok_hand:

Thanks! Ik heb speciaal voor de gelegenheid even een openflightmap geprint. Vond ik wel een leuke bijpassende achtergrond bij deze ‘Promaster Sky’ … :airplane:

2 likes

Bijna twee weken verder overweeg ik dit serieus fantastisch mooie en draagbare horloge weer in te ruilen of te verkopen, om weer iets anders mogelijk te maken. Oef … :see_no_evil: nu al? Tja, bloed kruipt hè! Het Flipperitusvirus hou je blijkbaar niet tegen door het dragen van een mondkapje.

Wat een gedoe! :sunglasses:

Dit weekend richting 't blauwe deel …

4 likes

bekende juwelier in Emmen , jaja … die van de stroopwafels.

En ik maar denken dat ‘Seriouswatches’ de enige was die altijd stroopwafel(s) meestuurt…

1 like

Iedereen doet 't nu … :wink:

2 likes

Wat een naäpers…:wink:

1 like

Da’s snel :sweat_smile:

Als je dan maar geen spijt krijgt…
Wat heb je in gedachten dan als vervanger??