'NA' Citizen Crystron (en: bandje gezocht)

Oud horloge van ons pa voorzien van een nieuw glaasje en een nieuwe batterij. Lijkt op zich wel ok te werken, bandje is alleen de clasp afgebroken. Kan daar een nieuw onderkantje op of moet ik een nieuwe clasp/band vinden? En heeft iemand die toevallig liggen?

2 likes

Ik zie dat je nog 0 reactie hebt gekregen… Dus ik doe even een gooi :slight_smile:

voor 8 euro kan je nog kijken of het aanschaffen van een bandje als deze een optie is. Dan kan je daar de clasp af halen en monteren op jouw eigen band.
De aansluitingen tussen de band en de sluiting lijkt namelijk overeen te komen met jouw eigen sluiting.

Het betreft hier gewoon een Nederlandse shop. Dus geen gekke import of BTW verrassingen; gewoon via ene brievenbus pakketje op de mat. :slight_smile:

https://speedtimerkollektion.com/shop/product_info.php?cPath=32_33&products_id=70159

Edit:

Ik moet wel bekennen dat ik niet kan bevestigen of deze sluiting qua breedte overeen komt met je huidige sluiting. Dus pin mij daar alsjeblieft niet op vast. :innocent:

Edit 2:

Excuses!
k zie dat de sluiting die ik link hetzelfde euvel als je eigen sluiting heeft… :see_no_evil:

Wellicht kijken naar een andere sluiting? Als je de breedte van de huidige sluiting weet zou je ook een sluiting van gelijke breedte kunnen zoeken. (Zonder CQ markering dan waarschijnlijk.)

Tot zo ver mijn rommelige poging om te helpen. :sweat_smile:

2 likes

toch bedankt!

1 like