NA: Citizen eagle 7 daydate

Mijn jongste zoon is al een tijd gek van de Citizen Eagle 7, met fluted bezel en het liefst in de duo-tone uitvoering.

Nu hadden we een tijd geleden een (duidelijk) gebruikt exemplaar kunnen bemachtigen, met een beige wijzerplaat.

Dag en nacht droeg hij deze, dus hij heeft nog wat aan die gebruikte staat toegevoegd.

Maar die beige wijzerplaat was het toch niet helemaal. Dus als ik nu een zwarte, of liever nog een blauwe wijzerplaat zou tegenkomen, dan moest die er maar gewisseld worden met de beige plaat.

Vorige week kwam ik toevallig een Eagle 7 tegen, met een blauwe wijzerplaat, in bijna nieuwstaat. Dus ja, je doet alles voor je bloedjes, niet waar…

41 likes

Gaaf horloge.

Jaloers want zo ene zoek ik ook nog!

1 like

Die is zeker leuk! Gefeliciteerd!

1 like

Heel tof!

Ik heb de andere varianten gehad, deze ben ik nooit tegen gekomen.
Hij mag maar blij zijn met zo’n papa :wink: :+1:

image

1 like

ja, echt wel mooie horloges diue eagle 7 :ok_hand:

1 like

Geinige modellen, heb er zelf ook twee. De eerste is bijna identiek, alleen met loep.

2 likes

Mooi! Mag je zoon ervan genieten :+1:t3:

1 like

Dat zal je zoon leuk hebben gevonden.
Nice :ok_hand:

1 like

Dat dus, en zeker als het over een gedeelde hobby gaat…

Proficiat met deze mooie aanwinst!

1 like

Ik heb de NOS JDM uitvoering. Ook mooi, zonder die adelaar…

6 likes

O, wauw. Prachtig zeg. Maar ik ga me bedwingen. Ik ga ze niet sparen…

Prachtig :ok_hand:
En leuk dat jullie beide horloge liefhebbers zijn.

1 like

Die jongeman moet met een ongelofelijke smile lopen, zou ik ook doen met die exacte eagle :ok_hand: !

1 like

Ohh wat gaaf.

Ik wil er ook 1!

1 like

Ik heb ook een NOS​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::tada:! Kon me niet bedwingen​:rofl::rofl:

1 like

Met een loep, dat heb ik nog nooit gezien! Volgens mij is dat niet origineel, staat echter wel heel goed.