NA Citizen Eco Drive BN0085-01E

Tja…dan zie je een waanzinnige Citizen…best prijzig…google je wat…en dan is ie heul voordelige bij de Argos…een Engelse warenmarkt/super…Alleen ze verzenden niet :thinking: Afijn, nu ben ik klasse coördinator van een historische race-klasse, en guess what…een Engelse rijder heeft zich ingeschreven voor een race-weekend op Zandvoort. Aldus is heeft hij de aankoop gedaan. Alleen hij haalde Zandvoort niet, het werd het race-weekend erna…nú op Spa Franchorchamps kreeg ik het horloge in handen. Wat een mooie dail die veranderd met de lichtinval…dikke 300meter duiker, logo’s op de kroon en sluiting en een super zachte band. Qua kast is ie zo’n beetje als de Aquamaster…zie links de “afgedopte” zwarte uitstulping. Wellicht dat er toch ook een stalen band op komt…eerst maar even mooi dragen!

31 likes

Mooi hoor. Apart met de blauwe secondewijzer en accenten bij de indices.
Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier ervan!!

1 like

Mooie Citizen duiker :ok_hand:t3:

De wijzerplaat deed me aan deze denken…

1 like

Gefeliciteerd. Leuk hoe je deze Citizen hebt gearrangeerd voor jezelf. Geniet van je NA

2 likes

Toffe duiker zeg! :+1:

1 like

Gefeliciteerd, veel draagplezier.

1 like

Mooi ding! Dit model kende ik nog niet

1 like

Mooi horloge. Ook nog nooit eerder tegen gekomen. Geniet ervan! :sun_with_face:

1 like

Zo mooi horloge! Die dial is wel echt heel bijzonder, ziet er echt goed uit. Gave kast vorm ook trouwens. Veel plezier ervan!

1 like

Gefeliciteerd !
Leuk horloge.

1 like