NA: Citizen Limited Edition Caribbean 2025 (AW1841-57L)

Nog to do is een NA en een NA van mijn twee The Citizens die binnen zijn gekomen. Die houden jullie uiteraard van me tegoed.
Een (jaarlijks) tripje naar een zuidelijkste gemeente van Nederland gooide voor die NANA wat figuurlijk roet in het eten. En voor de praktische kant voor mijn verblijf heb ik alleen een smartwatch mee.

Maar ja, zoals te doen gebruikelijk ga je op Schiphol al en rondje horloges doen. Gewoon om te kijken. Daar viel mijn oog op de Citizen tsuki yomi. Ik kijk er al langer naar maar durf de trekker niet over te halen. Is deze wel ‘bijzonder’ genoeg? In het echt wel dus. En een mooi formaat.
omi

Oke jongen - inhouden. Je hebt net twee knallers binnen. Hoezo ga je iets overwegen? Zucht. Ik weet ook niet wat het is. Doe maar even niet.

Na een uur of 10 opgevouwen gezeten te hebben in een sigaar met vleugels, een catch of the day te hebben weggewerkt door naar wat winkeltjes. En warempel ook een paar juweliers. Oeh, ze verkopen hier ook Citizens. Ondertussen benoem ik mezelf een Citizen-fanboy, dus ja: wat hebben ze hier dan??

Genoeg. Van oude meuk tot modellen die me niks zeggen. Ook een tsuki yomi. Een blauwe. En voor de prijs die het in Nederland nooit is geweest. Door dus. En toen ging er een la voor me open. Wat is dat voor felblauw apparaat? “een citizen speciaal voor de Caribbean”.

&$($#&#&@). Een special edition. Hou je in jongen - daar ga jij goed op en je portemonnee minder he.
Oh. Laat eens zien. En ik wist al wat er ging gebeuren. Ik doe dit ‘klusje’ hier al 13 jaar en ben al 10 jaar op Bonaire geweest. Hoe mooi is het om deze aan de collectie toe te voegen.

• Titanium :metal:t4:
  • Eco-drive :metal:t4:
  • Formaat 40 mm :metal:t4:
  • Limited edition :metal:t4:
  • Ring kan draaien :metal:t4:
  • Gebaseerd op de Brycen reeks. Zegt me niks, maar pik ik toch even mee :metal:t4:

Genoeg geouwehoer. Plaatjes:

59 likes

Wat een leuke uitvoering, veel plezier er mee!

2 likes

Allemachtig wat een leuke vondst! Gefeliciteerd :raised_hands:

1 like

Mijn beste,

Wat een fraaie Citizen.
Leuk gedetailleerde wijzerplaat.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Tof!

1 like

Leuke special edition! Gefeliciteerd met deze mooi NA. Leuk om het Caraïbisch gedeelte op de plaat te zien, Waarvan Cuba, Haïti en de Republica Dominica gelijk heel herkenbaar zijn.

1 like

Inderdaad een mooie wijzerplaat, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mooi wijzerplaat met opgelegde indices.
Formaat is prima en titanium draagt lekker!
Heel veel draagplezier gewenst :+1:t4:

1 like

Gefeliciteerd met deze uitzonderlijk mooie aanwinst en veel plezier ermee! :ok_hand:t3:

1 like

Bijzondere aanwinst en herinnering aan 10 jaar Bonaire. Gefeliciteerd met deze unieke NA

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Lekkere kleur!

1 like

dar kijk ik naar uit :+1:

je hebt het licht gezien :smiley:
en natuurlijk ook deze NA is een beauty,
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd Jack!

1 like

Dat ziet er goed uit! Mooi ook met die stalen bezel. Geniet ervan :+1:

1 like

Wat is de L2L van deze?

1 like

Ha Solo, dat is een knappert zeg. Mooie aanwinst. Veel draagplezier gewenst!

1 like

Een soort van ultiem vakantiehorloge dus.
Scheelt mogelijk aankopen bij volgende reizen :face_with_peeking_eye:
Fijne vakantie én gefeliciteerd Jack!

1 like

Mooi vangst Jack. Veel draagplezier ermee. :+1:

1 like

Mooie kleur blauw!

1 like