NA: Citizen moonphase

Zoals een aantal van jullie wel weten had ik laatst een NA van de Glashütte Mühle Teutonia. Nu wilde mijn ega ook een horloge met een moonphase. Nu moeten jullie weten dat mijn ega praktisch alle horloges (zolang het geen duiker is, op 1 Rolex na dan) mooi vindt.
Oke schat, zal voor jou een top moonphase bestellen die een afwijking van de maand 1 keer in de 3500 jaar heeft.
Dus deze maar voor haar besteld en ze is er heel blij mee. Het maantje lacht haar tegemoet :wink:.
Nu verwacht ik natuurlijk wel reacties wat voor top horloge ze wel niet om haar pols heeft. Kan de Glashütte Mühle moonphase natuurlijk niet tegen op :innocent:.
Natuurlijk laat ik haar alle reacties lezen om haar gelukkig te maken en dat jullie zeggen wat voor topkerel ik ben om zo’n duur horloge voor haar te kopen! En heel misschien mag ik die ook een keer van haar lenen :pray:

Natuurlijk even wat specs van deze topper en daarna de foto’s die mijn ega met trots zelf heeft gemaakt. En jullie krijgen ze allemaal te zien :wink:.

Roestvrijstalen kast
Lederen band
Quartz uurwerk
Kaliber: 6324
Mineraal Kristal
Zilveren wijzerplaat
Analoge weergave
Maanfase
Trek / duw kroon
Solide zaak terug
Gespsluiting
50M waterbestendigheid
Diameter bij: 42 mm
kastdikte: 10 mm

P.S
Ze maakt mooiere foto’s dan ik, dus ze kan aan de bak :rofl:

27 likes

gaat ze nu ook een box met Citizens aan leggen? :smile:
want die van jou is vol had ik begrepen :grinning:
maar toch een mooi exemplaar :ok_hand: zeg het ze maar :smiley:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er magnifiek uit!!
Ik wens je er een uitmuntende tijd mee. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Moonphase, bijna altijd +1 :+1:

1 like

Nee, zij heeft alleen maar verschillende merken. Uit mijn hoofd ongeveer nu 9 stuks maar pikt regelmatig gewoon eentje uit mijn boxen, weet je gelijk wie de broek aan heeft. Er is nog een horloge onderweg waar ik een 5 pieces box voor kan kopen :wink:

1 like

en je stopt niet hé :rofl: :+1:

2 likes

Ja nu stop ik, ehhh maar ik beloof niets :wink:

2 likes

:joy::rofl::joy::rofl: Toffe Citizen :ok_hand:

1 like

Nog even en je ega heeft een eigen box nodig.
Ze kom niets te kort met al die mooie horloges.
Groetjes namens de fan club. :+1:

1 like

Erg mooi Fred!

1 like

Hij is van van ega, heel af en toe mag ik die lenen als ik het lief vraag :wink:

1 like

Feliciteer je ega met deze mooie Moonphase als NA. Negen stuks heeft ze nu, dus een eigen box en een eigen account :thinking:

1 like

Eh, gefeliciteerd en zo, maar aangezien die Citizen 2mm groter is dan de Mühle, waarom draagt ze de Mühle niet gewoon?

3 likes

Omdat ze dat nog niet mag van deze eigenwijze baas, heb het toch goedgemaakt. Zij ook een maantje op haar horloge :wink:. En niemand die zegt wat voor top horloge ze heeft in het hoge segment. Puur jaloezie denk ik :rofl:

1 like

Zal ik doen, box wil ze niet. Die van haar heeft ze in haar eigen kluis liggen. Heb het al vaak genoeg tegen haar gezegt om hier een account aan te maken. Niet dus, teveel patsers en praatjes op het forum zegt ze. Bedoelt ze mij ook mee hoor :wink:

2 likes

So héé, wat een top horloge, en dan in het hoge segment nog wel, zeker met die solide zaak erachter :rofl: :rofl:.
Je zal als vrouw maar een echtgenoot hebben die zoiets voor je bestelt :stuck_out_tongue_winking_eye:!

1 like

Waarom dat dan joh? Mijn vrouw draagt in potentie elk horloge wat ik heb, al vraagt ze me desgewenst wel de tijd in te stellen.

Je hebt een nogal groot dragend horloge voor je vrouw besteld. Ik had denk ik een Farer Burbidge voor haar gekocht, want 38,5mm met korte lug to lug en ook maar 10,8mm hoog:

Daar is het forum voor.

3 likes

Die Farer lijkt me eerder een zonfase te hebben dan een maanfase, en dat was toch niet de bedoeling :face_with_hand_over_mouth:?

2 likes

Als je de zon als roze ervaart rook je goeie shit. Ik keur dat niet af. :+1:

1 like

Je weet toch wat ik zoals heb, zie je haar al met horloges van 43+mm rondlopen. Maar ze pakt echt wel de kleine maatjes, nou ja 42 mm is niet klein toch :wink:.

Echt he, die liet ik haar dus zien he. vond ze niet mooi. Zoals zij het zegt, zit een groot gat bovenin. Chris, vrouwen je krijgt daar nooit hoogte van. Maar weet je nog welke 10 jij uit die ene box koos, daar draagt ze er toch gewoon 4 van. De bronzen Hamilton, de Longines, de Carrera en de Breitling top time deus. Maar eerst wil ik nog even genieten van die Mühle, maar haar kennende zal die zeer binnenkort ook wel een keertje om de pols gaan.

En ah het forum, je moest eens weten hoe ze soms reageert op berichten die ze meeleest. Nee voor haar geen forum :smiley:

2 likes