NA.: citizen NB1050-59A

Vandaag weer een heuglijk moment toen de deurbel ging :hugs:
Ik mocht weer eens een pakje ontvangen, weliswaar een klein pakje deze keer, ( gewoonlijk krijg je een monsterdoos met daarin het kleine bestel item in) :joy:

Altijd wel plezierig zoiets uitpakken, met een klein Gillet mesje voorzichtig de buitenste verpakking open snijden en vol verwondering het doosje aanschouwen dat er uit komt.

Een leuk wit doosje, me dunkt dat ze zijn overgestapt van de gekende zwarte naar een iets mooiere witte doos

Dan het horloge zelf, WOW!! Wat een pracht, en dat voor een tiende prijs van een chronomaster, natuurlijk is er een wereld van verschil, dit is een automaat en de ander is een eco-drive en natuurlijk accurater dan de automaat, maar toch…… :stuck_out_tongue_winking_eye:

natuurlijk moet nu eerst de band aangepast worden, gereedschap boven gehaald en even gefikst :ok_hand:

en omdat ik hier toch een vergelijk maakte met de duurdere versie:

een leek zou hier niet kunnen zeggen welke de duurste is :wink: :grin:
ik ga er iig toch van genieten hoor :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Top ding. Gefeliciteerd!

1 like

Veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Een hele goede keuze :ok_hand:t4:
Groetjes van zijn blauwe broer

2 likes

Gefeliciteerd en blauwe Lum is zo mooi :+1:

1 like

Daar ga je geen spijt van hebben,een ware topper,veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Wederom gefeliciteerd Jacobus :+1:t2:

1 like

Groeten van z’n zwarte broer :wink:

Ik had er ook een hoop goed over gehoord en dacht het ook eens te proberen. Erg mooi horloge, fijne maat ook. Ik vind de zwarte alleen wel iets wat steriel, de sunburst van bijvoorbeeld de blauwe geeft wel wat extra’s. Veel plezier met jouw exemplaar!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Citizen.

1 like

Mooie. Gefeliciteerd

1 like

Mooie aanwinst geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mijn beste,

Mooi hoor!!
Gefeliciteerd met deze stijlvolle aanwinst!!

Ik wens je er een eindeloze tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee