NA: Citizen NB1060-12L JDM 'Silver Foil'

Gefeliciteerd. Hij is mooi :sunglasses:

10 likes

Ik vind de wijzerplaat erg mooi, veel plezier ermee

Congrats

Wat een schitterende dial is dit zeg :heart_eyes:.

Proficiat en heel veel kijkplezier :wink:

1 like

Mooi horloge. Dail lijkt wel een grasmat! Gaaf. Citizen maakt mooie horloges voor zeer scherpe prijzen.

1 like

Begrijp wel wat je bedoeld denk ik. Met een wat meer ‘gewone’ dial ben ik dat ook volledig met je eens, ondanks de hele nette afwerking. Maar de wijzerplaat tilt dit horloge naar een hoger niveau en dat vond ik het wel waard. En als ik de prijs dan afzet tegen bijvoorbeeld Seiko’s Pressages vind ik het weer niet overdreven veel. Maar alles is relatief natuurlijk. :wink:

1 like

Prachtig horloge! Destijds op YT van JOMW gezien en direct verkocht. Echter nooit de trigger overgehaald… maar steeds als ik deze zie geraak ik verleid door de enorm knappe wijzerplaat. Proficiat!!

1 like

Gave wijzerplaat zeg, heel veel draagplezier gewenst.

Je helemaal mee eens! Het is een prachtig horloge :slight_smile: Als ik hem eens in het echt mag bewonderen, hou ik mij aanbevolen! :smiley:

Als dat zo eens uitkomt is dat geen probleem natuurlijk.

Gefeliciteerd Bob met deze geweldige aanwinst!

Prachtig! Heb ook lang naar deze zitten loeren maar helaas niet op staal te krijgen.
Ben uiteindelijk voor een NB1050 gegaan.

Watches111?

1 like

Wat een pareltje zeg :ok_hand: Door het spelen met licht zal het horloge je steeds weer verrassen en blijft steeds " nieuw" :smiley: Proficiat!

Correct!

1 like

Helemaal leuk!

VERKOZEN TOT MOOISTE BETAALBARE HORLOGE OP HET FORUM IN JAN 2024.

2 likes

Wat een mooi horloge!

Ik had dit eerder gemist, maar prachtig.
Pfffff, ik wilde dit jaar niets kopen en alleen verkopen.
Oh, man!

Steeds als ik een foto van dit horloge tegenkom op dit forum groeit mijn interesse

1 like