NA Citizen nj0151-88l

De Tsuyosa van Citizen in algemeenheid is hier erg bekend en hoef ik niets meer over te melden. Ik heb hem de afgelopen maanden dat ik van dit forum lid ben met regelmaat voorbij zien komen.

De nj0151-88l versie met de blauwe geribbelde wijzerplaat en beige indexen heb ik iets minder voorbij zien komen. En heeft daardoor blijkbaar nooit echt indruk gemaakt of is niet blijven hangen. Ik was dan ook positief verrast toen ik hem bij een lokale horlogewinkeltje bij toeval tijdens het kopen van een horloge voor mijn zoon in levenden lijve zag liggen. Heb daar voor de grap wat kleuren gepast en ben zonder iets te kopen vertrokken.

Maar het zaadje was gepland en een kleine maand later heb ik hem in huis. Hoe langer ik hem draag hoe mooier ik hem vindt. Het licht speelt onwijs mooi met de wijzerplaat en de afwisselingen tussen hoogglans en gepolijste oppervlakten van band en kast.

29 likes

Gefeliciteerd met je NA. Inderdaad lekkere kleur wijzerplaat :star_struck:

Gefeliciteerd met je NA, prachtige kleur. Geniet er van.

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee

Deze heb ik ook een tijdje gewild, die wijzerplaat en fauxtina is echt gaaf! Veel plezier met de NA!

Toffe horloge zeg. Veel plezier ermee!

Leuk ding. Die wijzerplaat is echt vet. Het is dat die kast me niet lekker past anders had ik het wel geweten.

1 like

Tof ding! Veel draagplezier!

Mijn beste,

Proficiat met deze sympathieke aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Gefeliciteerd met je toffe aanwinst :+1:

Mooi……en dus proficiat :ok_hand:

Gefeliciteerd, zeker een mooie combi zo van wijzerplaat en indices :ok_hand:

Proficiat. Veel draagplezier.

Ja, mooi, die wijzerplaat. Had ik nog niet gezien.

Inderdaad een prachtige wijzerplaat!

Veel draagplezier.

Mooie Citizen heb je daar! Veel draagplezier met je nieuwe aanwinst :ok_hand:

met een Citizen kan het niet mis gaan :+1:
mooi exemplaar :star_struck: