NA Citizen NJ0180-80X

Jammer. Was wel het proberen waard.
Dus voortaan binnen op een zwarte doek werken. :+1:

1 like

Ja inderdaad, of gewoon binnen aan de eettafel haha.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Citizen! Erg mooie kleur is dit ook. Veel draag plezier ermee.

1 like

Heel mooie citizen. Gefeliciteerd met deze aanschaf.

1 like

Leuk horloge op weg naar de GS :wink:

Geniet ervan!

1 like

Heel leuke Citizen. Als je die in de poll had gezet had deze wel gewonnen denk ik. Toch voor mij… Veel draagplezier.

1 like

Lekker bezig Reinier. Toffe NA, gefeliciteerd

1 like

Ja, soms moet iets net op je pad komen he. En die Seiko’s kocht ik enigszins in een opwelling. Maar deze had ik al een paar keer gezien en vond ik er echt gaaf uitzien.

En @Topdude, deze is inderdaad op weg naar de GS. Maar ik kan niet uitsluiten dat er tussentijds ook nog een Citizen Chronomaster gaat komen :sunglasses:.

1 like

Heel tof! Ik zit er ook een tijdje naar te kijken nu en denk dat ik ook wel overstag ben en hem binnenkort ga halen.

Geniet ervan!

1 like

Erg tof horloge met een mooie kleurstelling. Kastvorm vind ik ook top. Veel plezier ermee :ok_hand:

1 like

Fraaie aanwinst, geniet ervan

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd!

1 like

Nice. Veel plezier ervan.

1 like

Gaaf deze, Citizen maakt het weer helemaal waar. :ok_hand:

1 like

Mooi horloge , veel plezier dermee :wink:

1 like

Ik moet zeggen dat ik echt aangenaam verrast ben. Ik vond de dial al zo gaaf en dan vooral deze groene variant. Maar ik was altijd een beetje anti-titanium omdat ikbang was het gevoel te hebben dat je niets om de pols hebt. Maar dat was dus een verkeerde verwachting. Het horloge is los in de hand inderdaad erg licht maar om de pols heb je gewoon echt een horloge om.

2 likes

Heel gaaf! Met Citizen kun je niet fout gaan😎

1 like

Dat is top om te horen, want te licht vind ik ook niet fijn. Hoe is trouwens de aansluiting gedaan van de band naar de kast? Is dit ook met een pin & collar systeem? Normaal gesproken heb je daar spring bars zitten.

1 like

Ziet er hetzelfde uit, geen pushpins. Maar “pennen & busjes” heet dus pin & collar. Weer wat geleerd haha.

1 like

Inderdaad. Maar bij ons fans, komt er (jammer?) genoeg altijd weer wat op ons pad.
Dit is wel duidelijk de winnaar, zo’n leuke wijzerplaat :ok_hand:t2:

1 like