NA: Citizen NJ2180-89L vleugje Seiko

İk ben al jaren een Seiko en Citizen liefhebber en heb een aardige collectie van beide merken opgebouwd en draag ze afwisselend met heel veel plezier.
Heb me altijd afgevraagd hoe het uit zal zien als Seiko en Citizen een samenwerking zouden aangaan. Hoe zouden de horloges eruit zien ? Wat voor uurwerk zouden ze gebruiken ? Welke materialen zouden ze gebruiken ? Hoe zou het heten ? met al die vragen in mijn hoofd kwam ik de Citizen NJ2180-89L Automatic Titanium tegen met een Seiko Presage SRPB41J1 Blue Dial achtergrond tegen.
En ja hoor… gelijk begon het te kriebelen dus gelijk besteld en het was mooi op tijd binnengekomen.

Mijn eerste indruk is echt WAUW😍 de sharp wijzers die gebruikt worden bij de Grand Seiko en King Seiko segment, Sapphire glas, Seiko Presage Blue dial die speelt tijdens lichtval, transparante caseback met zichtbare gouden automatische uurwerk, titanium als materiaal die heel licht en prettig voelt tijdens dragen.

Ben blij en ga vooral genieten van mijn nieuwe aanwinst en tja wie weet komt er in de toekomst een samenwerking van de meest bekende Japanse horlogemerken.

61 likes

Mooie aanwinst!

Ik snap de vergelijking wel. Veel draagplezier toegewenst, maar dat zal ongetwijfeld lukken!

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

een mooie aanwinst :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Wauw inderdaad erg mooi!

2 likes

Mijn beste,

Een frisse verschijning hoor.
Ziet er bijzonder goed uit.

Ik wens je er een inspirerende tijd mee .:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dankjewel

Mooi Citizen Cocktail in Tita blue.
Ik heb hem al jaren in de collectie, maar komt weinig aan de pols ivm de concurrentie.
Het is inderdaad het antwoord van Citizen op de cocktail presage lijn van Seiko.
Ook met Black dial verkrijgbaar.
Geniet ervan en laat hem shinen. :+1:

1 like

Mooi, gefeliciteerd. Keer wat anders dan een presage! Dit is naar mijn mening wel een stuk unieker.

2 likes

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Gave dial!

1 like

Black dial lijkt me ook wel gaaf om te zien.
Hoop dat je mooie Citizen wat meer draagtijd verdient na vandaag :wink:

Misschien morgen, vandaag is het Bulova dag. :rofl:

4 likes

Wauw prachtig horloge echt waar :ok_hand:

1 like

Mooi horloge.

1 like

Mooi horloge, veel draagplezier!

1 like

Unieker is het zeker dan de presage, de Citizen heeft sapphire glas en de presage hardlex mineral, en de sluiting van de Citizen vind ik erg fijn ben niet echt fan van vlindersluitingen.

3 likes

Hij is echt mooi😍

Erg mooi! Gefeliciteerd met de NA

1 like

Een erg mooie Citizen! :heart_eyes::pray:

1 like