NA: Citizen NY0040-17LE

Elke jaar, zo eind juni, vraag ik me af, ‘Welke horloges gaan er dit jaar mee op vakantie? Ik zal niet ontkennen dat die vraag nog wel eens in een nieuwe aankoop resulteert, maar omdat we dit jaar eigenlijk alleen maar weekendjes weg in eigen land op de planning hadden staan, was de hele vraag niet zo actueel. Totdat mevrouw swbr en swbr junior steeds stelliger werden in hun wens om ‘echt’ op vakantie te gaan. Côte d’Azur, here we come!

Horlogedoos open, solar powered square G-Shock, check. Nog iets met een kleurtje dat ook niet bang is voor water, SARB017 op staal van Ome Ali, check. Hé, daar ligt nog een Seiko duiker die ik eigenlijk nooit meer draag, zal ik die eens een dagje om doen? Hij is met 43,5mm iets te groot, heeft een datumloupe waar ik me aan kan ergeren, is met een zwarte plaat eigenlijk net niet zomers genoeg, en oh ja, ik was toch klaar met duikers? Na een dagje dragen was ik om, een lekkere robuuste duiker is altijd fijn op vakantie. Keuze gemaakt. Dacht ik.

Want ineens staat daar de Citizen NY0040-17LE van @dreski in het blauwe gedeelte. Waar hij denkt hem niet meer nodig te hebben, denk ik deze klassieker toch echt toe te moeten voegen aan m’n verzameling. En dan meteen mee te nemen op vakantie, want zeg nou zelf, zwembad, zee, terrasjes, franse dorpjes, boulevards, deze voelt zich toch overal thuis? Daarbij, de maat is goed, de kleur is goed, what’s not to like? Dus meteen toegeslagen, de deal was snel rond, en vanmiddag zat de eerste reis van het horloge erop. Op naar de volgende!

34 likes

Heerlijk! Gefeliciteerd en geniet ervan. Zal vast mooi shinen op de Cote :wink: .

1 like

Zoals je zegt, what’s not to like?
Groeten van zijn broertje (een tijdje terug)

3 likes

Heerlijke sunburst :star_struck:

1 like

Uitstekende keuze. Geniet er van! :ok_hand:

Welkom bij de club :wink:

2 likes

Uitstekende keuze. En welkom bij de club :wink:

2 likes

Eigenlijk hèh, eigenlijk is deze gewoon véél mooier dan de Seiko Skx.
En daar heb ik er twee van, maar van deze supermooie Citizen nul … :thinking:

5 likes

Waar, o, waar is het fout gegaan? :wink:
Repent! And you might yet be forgiven!

:joy:

2 likes

Klassieker voor elke gelegenheid!

1 like

Tophorloge!
Prima keuze, gefeliciteerd!
Groeten van

2 likes

Citizen NY is altijd goed :ok_hand:
Hier de mijne :sunglasses:

5 likes

Tja … maar ja ik barst al van de horloges… Ik moet er eerder een vracht verkopen dan nóg één erbij

1 like

Prima aankoop!

2 likes

Heb je nu een Schotse kilt aan?! Respect :fist:

4 likes

Nou, voor een huwelijk oid zou ik hem niet aan doen. Verder een supergaaf horloge.

2 likes

De NY0040 is een topper! Enjoy :+1:

2 likes

Goede keus, mis hem soms nog steeds…

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Mooi hoor!

Ik heb de zwarte en de blauwe gehad, tophorloge.
Ik heb de mijne verkocht omdat een Sumo voorbij kwam, was niet gepland, maar het komt wel eens voor :wink: dat een horloge op mijn pad komt terwijl ik net een andere heb gekocht.

Veel vakantieplezier, de zwarte is vorig jaar mee geweest naar Normandië en Mont St Michel:

Gr. Marc

3 likes

Geniet er van Sven :+1: en fijne vakantie. Hier gaat de eagle ray nog steeds mee; nog steeds mijn vakantie beater.

1 like