NA Citizen NY0040-17LEK

Vandaag ontvangen en meteen om de pols, een Citizen NY0040-17LEK.
Ik vind de sunburst dial erg mooi, speelt goed met het licht. Het formaat valt mij ook erg mee, had hem iets groter verwacht.

Kijken of dit een blijver is of een opstapje naar iets mooiers😊

34 likes

Veel plezier met deze aanwinst, en die Citizen kan gewoon blijven naast iets mooiers duurders :wink:

2 likes

Mooie aanwinst. Denk dat dit model ook nog wel in mijn collectie komt dit jaar. Een heerlijke beater.

Mooie aanwinst :+1:

Mooie duiker! Veel draagplezier gewenst🙂

Gefeliciteerd met je NA! Het is een hele mooie duiker met een prachtige blauwe sunburst!
Heb hem zelf ook maar mag vertrekken :sunglasses:

Veel draagplezier

Veel plezier ermee, mooie dial heeft de jouwe!

Gefeliciteerd, mooie klok :ok_hand:

Geniet er van :+1: blijft een tof horloge.

Echter; ligt het aan mij of is dit een bijzondere toevoeging aan een typenaam voor een duikhorloge?

3 likes

Staat je goed. Fijnste aan dit model is de kroon aan de linkerkant. Drukt dan niet in je hand bij het sporten of autorijden.

Het is een topper. Ik ben steeds weer vol bewondering wanneer mijn zoon de zijne omdoet. Geniet ervan.

Haha ja beetje rare toevoeging voor een duiker.
Op de omdoos staat LEK, echter de tag die aan het horloge hing geeft NY0040-17L aan.

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Fijn horloge he? Ik heb hem zelf ook sinds gisteren (voor de 2e keer overigens) omdat dit horloge eigenlijk perfect is als zwem/strand horloge.

Uurwerk in mijn horloge is ook behoorlijk accuraat. Effectief na een dag dragen en rusten op z’n rug loopt hij ongeveer +3 sec. na 24 uur.

3 likes

:rofl::rofl:. Scherp

2 likes

Gefeliciteerd !
Leuke duiker.

Er stond me ook altijd bij dat dit model wel handwinding was maar niet hacking. Ik stond er daarom ook even van te kijken toen ik besefte dat die van mij wél hacking was.

Ik zie aan je kaartje dat er een caliber Miyota 8203 in jouw horloge zit. In die van mij zit een 8204 (staat op de achterkant van de kast) en is dus weer een upgrade.

Ik heb hem net even op tijd gezet, en hij is inderdaad non hacking.