NA: Citizen NY0040

Aangestoken door wat enthousiaste posts over dit horloge van verschillende leden er ook maar een besteld. Erg content mee, Idd een hoop horloge voor het geld! :grin:

60 likes

Topper, heb m ook sinds gisteren! :heart_eyes:
Mooi formaat, mooie kast, schroefkroon, zwarte dag datum schijf…

2 likes

Mooi horloge voor de prijs. En je krijgt een stukje italiaanse militaire geschiedenis erbij. :+1:

3 likes

Gefeliciteerd! Staat ook al een tijdje op mijn ‘moet ik ooit nog een keer hebben’-lijstje.

1 like

Mooie set zo, ik heb er al een tijdje 1, heerlijke daily, fijn horloge :+1: :watch:

4 likes

Mooi ding! Heel veel plezier ermee! Heb ik ook met deze op een Barton Elite Silicone (veel comfortabeler dan de Citizen band, en bijna even duur)

5 likes

Die staat hem goed :+1:

1 like

Geweldig ding. Heb hem niet meer, maar komt er vast nog een keer in.
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Dit is voor mij de SKX vervanger, ook al bestaat hij al heel lang, hij blijft geproduceerd worden.

Citizen heeft met dit horloge een echte winnaar.

Gefeliciteerd! :grin:

1 like

Bedankt! De band die CItizen meelevert staat hem goed, de gesp is ook mooi. Maar toch wat stug en de ribbels drukken wat in mijn pols, wat dan gaat kriebelen. Verrast over het draagcomfort van de zeer soepele Barton. Zeker de moeite waard, maar wel lang wachten als je hem daar direct bestelt.

1 like

Leuk ding :+1:
Wel aan de forse kant voor mij

1 like

Gaaf! Veel plezier met deze klassieker.
Vind je de band niet gigantisch stug btw?

1 like

Vond ik erg meevallen, stuk soepeler dan ik dacht. Heb eens los voor een andere Citizen soortgelijke band gekocht die Idd rete stug was.

1 like

Proficiat! Enorm fijn horloge.
Heb zijn neefje ook recent binnen :smiley:

4 likes

Gefeliciteerd met deze “must have” van een alleskunner!

1 like

Hanteer in principe voor mezelf een max. van 40mm met 17 cm pols maar vind deze (41.5mm) prima gaan.

2 likes

Valt klein hoor.

2 likes

Leuke aanwinst :+1: gefeliciteerd!

1 like

Verdorie! Stop met die Citizens NY0040s te showen! Ik wil er ook 1!

2 likes

Doen. Nog nooit zoveel kwaliteit voor die prijs gezien. Een SKX is er niks tegen.

3 likes

Goede keuze

7 likes