NA: Citizen NY0040

Altijd lekker! Ook verschijnende gehad…verlang er ook wel weer naar :grimacing:

1 like

Lekker horloge hoor :slightly_smiling_face: Zit hier al het nieuwe caliber in met hacking en winding?

1 like

Jep :ok_hand:

Ah mooi, dan wordt ook deze de hoogste tijd :innocent:

1 like

Heb ‘m ook, en sindsdien krijgt deze veel draagtijd. Alleen in de sportschool draag ik een Casio beater.

Heerlijk horloge, inktzwarte dial, alles mooi uitgelijnd en op een bond nato draagt ie in de zomer heel fijn:-)

Overigens, iemand nog een tip voor een mooie stalen band?

Veel plezier met deze bang for buck!

2 likes

Deze past op de NY0040 (en dus ook de BN0151) en kost maar 35 Euro

2 likes

Thanks, toch eens mijn ogen laten checken :see_no_evil:

2 likes

Citizen Promaster Fugu Ltd Edition 200M Diver Watch NY0096-12L

2 likes

6 likes

Hele fijne combinatie inderdaad, ik had de groen/zwarte Barton op mijn zwarte NY0040.

@BasV gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

8 likes

Pretty Sweet :ok_hand:

1 like

Nice, heb een donkerblauwe Tropic onderweg maar dit is ook zeker een kanshebber.

1 like

Hier ook sinds vorige week vrijdag in het bezit van deze mooie Citizen. Gefeliciteerd met je NA.

9 likes

7 likes

Dat is inderdaad 2 keer niks.

Gaaf dat deze Citizens de laatste tijd veel aandacht krijgen en zelfs genoemd worden als ‘de nieuwe’ SXK. Heb ‘m zelf ook, maar dan in de titanium variant. Heerlijk ding is het. Met recht een veelzijdige daily beater.

@TS, veel draagplezier

Ben zelf ook fan van de voornoemde Barton Silicone Elite. Andere generieke rubberen/silicone straps krijg ik er vaak moeizaam op vanwege de mijn inziens korte lugs op deze kast. Met de Barton heb je dat probleem zeker niet. Zelf een keer gekozen voor de grijs/zwart variant…

Via Amazon liggen ze binnen twee dagen bij je op de mat. Komen dan ook gewoon vanuit de EU (Duitsland als ik me niet vergis) Helaas wel vaak veel kleuren uitverkocht bij Amazon, dat wel…

6 likes

Topper! Veel plezier er van. Doet t altijd lekker op een Barton Elite vind ik :+1:

1 like

Dat viel mij ook al op! Een zomer knaller :bomb::boom:van 2021 geloof ik.

4 likes

geloof het ook😋

8 likes

Gefeliciteerd met je NA! Gaaf ding toch wel, en helemaaaal voor dat geld

1 like