NA Citizen promaster automatic

Na lang twijfelen tussen de Seiko skx of de Citizen promaster de knoop doorgehakt in het voordeel van de promaster.
Hij is mooier dan verwacht en naar mijn mening iets beter afgewerkt in de details dan de skx.
Ik nam de blauwe maar nergens was duidelijk of je een gewoon effen of een sunbrust blauwe versie kreeg, als er al een verschil is want het was net dat dat onduidelijk was.
Dus op goed geluk, en ik had geluk, sunbrust dus.
Nog een prettige dag verder




30 likes

Mijn beste,

Een solide verworvenheid!!
Ik wens je er dan ook een aangename draag-tijd mee.:+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ja, dat is een mooie aanwinst, Stefaan, daar ga je veel plezier mee beleven :thumbsup:

1 like

Vet ding hoor!
Deze zou ook mijn voorkeur hebben denk ik :thumbsup:
Veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd .

1 like

Ja dat is echt een toppertje.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Heerlijk ding🖒

Ben je toevallig in je zoektocht naar deze ook misschien één tegengekomen met een originele stalen band? Vraag me af of die bestaan voor deze types…

1 like

Altijd goed!

1 like

Het is een prachtig model en ik ben jaloers dat jij de ‘duikfles’ er wel bij hebt! Veel draagplezier!!

1 like

Yep, bestaan. Heb er zelf 2 gehad :smiley:

1 like

Geen stalen band gezien op de Europese sites die ik bezocht,
Ook in de after market zijn die haast niet te vinden.

1 like

Een echte klassieker, veel plezier ervan.

1 like

Mooi, mooi :+1:

1 like

Prachtig. Die Sunburst is geweldig, en voor 200 Euro niet te kloppen. Die NATO doet 'm goed, Zelf toch voor de SKX gegaan destijds, en de Squale voor de Sunburst, maar deze blijft geheel ten overvloede toch kriebelen. :slight_smile: Gefeliciteerd!

1 like

De nato is voorlopig, ik bestelde de een blauwe haaienlederen band, maar zoals je zegt hij staat wel goed met dat oranje accent.
https://www.horlogebandjes.be/UITVERKOOP/Hirsch-Ocean-Shark-100m-Water-Resist-Echt-Haaienleer-Horlogebandje-Blauw/

1 like

Gaaf horloge! Heeft wat mij betreft ook de voorkeur boven een SKX. Samen met zwart de mooiste uitvoering! Gefeliciteerd. :thumbsup:

2 likes

Heb je misschien info daarover…veel banden op horloge.nl gezien maar kan moeilijk zien of ze voor dat horloge zijn…

http://www.ebay.com/itm/201467143768

Ik heb deze erop zitten, en dat is best redelijke kwaliteit.

2 likes

Voor 29 euro ziet dat er idd niet slecht uit!

1 like

Gaaf🖒😎

1 like