Ik ben de laatste tijd zeer content met wat Citizen aankopen. Deze titanium BN0201-88L heeft wat mij betreft wel wat retro looks. Blauwe sunburst dials kunnen me ook bekoren.
Deze licht (grijs) blauwe plaat is heel subtiel. Minder blauw dan ik dacht en meer een soort metallic “Seiko” blauw. Erg fraai.
Het titanium is duratect en het horloge weegt 112gram. Door het titanium voelt de band wel te licht aan. Bij het verwijderen van 3 schakels verloor ik wat midden busjes van de links. Gelukkig terug weten te vinden en de band is weer compleet. Citizen’s lume schijnt proprietary te zijn en is zeker adequaat met een lume pip op 12.
Het E168 ecodrive loopwerk staat bekend als robuuste loper met een gangreserve van 180 dagen. Hoppa, ideaal voor een GADA.
Door het verwijderen van de links weegt het horloge nu 105gram.
Dit horloge krijgt de slechte naam, omdat het niets unieks heeft. Klopt ook wel een beetje, maar de dial doet me deugd en de Eco drive maakt em super praktisch in gebruik. You get what you pay for, maar voor €186 valt er weinig te klagen.
Mooi nieuwe aankoop Arne.
Lichtgewicht titanium in blue. En met Eco-drive always on time.
Proficiat ermee.
Ik vind 'm gewoon mooi, kwaliteit van Citizen is prima. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!
Mooie Citizen. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee.
Citizen is . Gefeliciteerd met deze leuke NA Arne
Gewoon een mooi en goed horloge. Klaar .
Mooi !
Mooi horloge van Citizen, mijn favoriete merk. Een echte daily beater. Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd !
Mooi horloge mooie kleur en mooie prijs.
Tof! Heb je ook een groepsportret van al je citizens?
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
Verdorie! Nu wil ik nog een Citizen erbij…
Mooi ding! Vind de mat-blauwe dial’s mooi!
Maar 186€, waar heb je dat voor elkaar gekregen? Natuurlijk vraag ik dat voor een vriend… (;
Hij is nu €192 op Amazon.nl