NA: Citizen Promaster JP2000-08E - foto heavy topic -

Gaaf… maar eentje vindt ik genoeg voor mezelf :sweat_smile:

Die sensor registreert waterdruk en vertaald dat in diepte op het digitale display. Van -1 m tot -80 m.

1 like

Inderdaad. Niet doen. :slight_smile:

Gefeliciteerd, en hij past weer helemaal bij jouw stijl. Ik moet zelf niet aan dat ding beginnen in die maat, zeker niet omdat ik horloges rechts draag en die pukkel voor de diepte niet aan de goeie kant zit (voor mij dan), maar ik kan deze wel waarderen.

Ik begrijp goed dat je, gegeven de Ploprof, dit ontwerp erg cool vindt. Ik wens je er dan ook veel plezier mee.

What’s next? De nieuwe Seiko Arnie? :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst Mar! Deze reeds 20 jaar in gebruik waarvan 16jr zeer intensief op het werk. Verveeld nooit en ‘onverwoestbaar’.

4 likes

Hmmm… vindt hem wel leuk; maar niet voor the long run denk ik. Maar altijd leuk om weer mee bezig te zijn iets nieuws :see_no_evil:

Zo te zien met een originele band… ook nog de eerste?!?

2 likes

Band 2 jaar geleden vervangen voor het eerst. Was helemaal vergaan/uitgedroogd/ingescheurd zoiets. En beurtje bij W&V. Was voor mij de moeite,verjaardagscadeau van moeders op mijn 26ste. Nog steeds plezier van.

1 like

Het is voor mij ook zeker een blijver, uniek en perfect draagbaar ondanks het uiterlijk doet vermoeden.

4 likes

Helaas kan ik maar 1 :heart: geven… via deze weg :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: In plaats van 5 sterren voor dit prachtige exemplaar van je :sunglasses:

1 like

Ik had hem vorige keer niet bij de hand helaas, anders had ik hem er even bijgepakt :wink:

1 like