Ik was al een tijdje op zoek naar een daily beater liefst iets zoals ecodrive geen gedoe dus. In de zoektocht vooral geïnteresseerd in Citizen en bij toeval kwam ik deze Classic tegen. Getwijfeld vanwege Quartz (ik lees verschillende ervaringen qua batterijduur, hopelijk wel een jaartje of drie) en de grote dieptemeter aan de linkerkant. Maar toen ik het horloge in real zag, geraakte ik onder de indruk. Echt een heel mooi horloge, afmetingen tijdens dragen valt ook mee (de dieptemeter valt prima weg onder een overhemd) en de afwerking is zeer goed. Nogmaals ik ben geen Quartz man, maar dit horloge bewijst mogelijk het tegendeel. Ik moet alleen nog even de instellingen uitzoeken maar leuke aankoop. Benieuwd naar jullie ervaringen.
Mooie aankoop, nu veel gaan duiken lijkt me het devies!
Ik lees dit als een soort “verontschuldiging” : Hoeft echt niet hoor!
Veel plezier met je quartz… ehh… Citizen.
Gaaf model! Echt een ruige duiker
Niks tegen Quartz hoor😜
Mijn beste,
Ziet er indrukwekkend uit!!
“Klaar voor gebruikt”, zou ik zeggen!!
Geniet er dan ook met volle teugen van.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met jou aanwinst! Ik heb dit model ook!! Dit horloge werd/word nog steeds veel gedragen door de Neavy seals/KMAR Maak je maar niet druk om de batterij… die gaat zeker dikke 3 jaar mee en als je de functies niet gebruikt dan wel 6a7 jaar! Heb dikke 30 duiken gemaakt met dit topmodel en de afleesbaarheid is ook heel goed onderwater. Geniet ervan! Hier mijn TOPPER!
Mooie aanwinst, een van de mooiere duikers.
Prachtig, staat ook nog op mijn lijstje!
Veel plezier met deze NA
Dank voor de geruststellende gedachte van de batterij😊 het is voor mij meer daily beater en duiken doe ik niet😜
Scheelt inderdaad. Wel mooie vintage. Van welk jaar is deze?
Dank je.
Geen idee hoe oud hij is. Of was, ik heb hem een tijdje geleden verkocht…
Mooi ding. Ik verwachtte bijna dat je voor de Nighthawk zou gaan na onze ontmoeting, wel citizen zie ik in ieder geval
Dank😊 ja, daarvan was ik ook onder de indruk en is inderdaad een heel gaaf horloge. Wellicht komt die er ook nog (eens). Maar jij weet zelf hoe dat werkt met al die impulsen vooral ook hier op het forum😂
Echt een gaaf horloge.
Veel plezier gewenst van de Citizen.
De oude modellen worden steeds meer waard! Geen spijt van jou verkoop? Ik heb 3 oude modellen nog liggen en in prachtige staat. Deze modellen kom je bijna niet meer tegen…
Leuk model. Goede keuze mijn inziens.
Ja, daar heb ik inderdaad spijt van.
Maar ik kocht hem voor €2,50 in een kringloopwinkel en na de batterij(en)wissel en een nieuwe rubberen Hirsch-band heb ik hem voor €175,- verkocht, dus een mooie winst.
Nu, een jaar later, zou ik hem zo terugkopen voor €175,-
Ja dat kan ik begrijpen dat je daar spijt van hebt. €2.50…dat is ongelofelijk…Denk dat je met €175 het niet mee red om het oude model nog aan te schaffen…Prijs ligt zeker hoger. Voor de stalen variant ga je al richting de €250 in mooie staat. Voor de bicolor ligt de prijs nog hoger …€300/400 en de titanium ga je al snel na de €600/700