NA: Citizen Promaster NB6004-83E 🌊

Een “prachtige” dag om met dat regenachtige weer, veilig vanuit binnen, mijn nieuwe duiker aan jullie horloge wappies te presenteren… een dikke maar lichtgewicht :point_down:t3:

Vanaf het eerste moment dat ik de plaatjes voorbij zag komen zat ik in de die wil ik hebben modus… herkenbaar toch :grimacing: :joy: Toen ik hem voorbij zag komen op de site van één van mijn favo horloge adresjes Horloge punt nl heb ik meteen contact gezocht met de alleraardigste mensen daar; Yes MannetjeMar… zodra hij binnen is bellen we je even :call_me_hand:t3: Deze week was het zover… maar in verband met werk en studie is het er pas gisteren van gekomen hem op te pikken… De nieuwe Citizen Promaster NB6004-83E.

Deze dus :point_down:t3:

Het is, zoals je ziet :see_no_evil:, de uitvoering met titanium band. Er is namelijk ook een versie met een zwarte rubber band. Die is 100 euro goedkoper.

Het betreft een automatisch uurwerk met gangreserve van ongeveer 42 uur. Mijn exemplaar loopt +8 sec op 24 uur. Daar waar de afwijking van Citizen zou mogen zijn -10 tot +20 seconden per dag. Ik zeg; netjes!

Zelf ben ik gevallen voor de looks van het horloge… dikke duiker met een prachtige diepe wijzerplaat; old skool Promaster looks door de vormgeving van de bezel.

Voor nu kan ik zeggen dat hij heerlijk draagt en oogt. Het gewicht met de band op mijn 16,5 á 17 cm pols bedraagt 135 gram… wel hoorde ik, toen het hier muisstil was in huis, de rotor gaan :ear:t3: Das iets was ik eigenlijk nog nooit gehoord had op deze manier :joy: Maar zodra er leven in de brouwerij was hoor je hem niet! Je hoort of leest nog wel eens dat het een deal breaker kan zijn… nou dat is het wat mij betreft zeker niet!

Plaatjes dan maar :partying_face:

En nog eentje met wat lume…

En hoe fijn is het dat je een horloge gewoon gekocht kunt krijgen! Dikke blij met dit leuke horloge wat ik gekocht heb :sunglasses:

Groet en een fijn lang weekend ( althans voor de meeste :blush: )

71 likes

Tof ding!

Ja, heel herkenbaar… leuk geschreven, lekker te lezen, je enthousiasme druipt eraf :joy:.

Veel plezier ermee

1 like

Gefeliciteerd met deze knoeperd!

1 like

Wat een tank. Gefeliciteerd.

1 like

Inderdaad, wat aan tank. Coole bezel insert. Geniet ervan!

1 like

Ferme knaap!

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:
En prachtige foto’s!

1 like

Lekkere dikke klok. Mooi!

1 like

Errug gaaf ding, ik ben sowieso titanium liefhebben, als deze er in eco-drive zou zijn zou ik hem overwegen. Veel draagplezier.

3 likes

Erg vette aanwinst! Veel geniet ervan makker :grin:!

1 like

Wat een gave tank dit! Citizen maakt leuke horloges zoals gewoonlijk!
Bedankt voor het delen en de mooie foto’s!

1 like

Tja, … ontzettend lelijk dit natuurlijk! Dus. :joy:
Desalniettemin, veel draagplezier hoor.

Damn, ik begin jaloerse trekjes te vertonen … :see_no_evil: heerlijke dikke klatser weer, deze dikke duiker!

1 like

Lekker hoor :ok_hand: geniet er van. Prachtige aanwinst

1 like

Heerlijk stoer horloge :muscle:t2: gefeliciteerd

1 like

Mooie plaatjes. Ben ook wel benieuwd naar een wristshot. Die zal vast nog wel ergens volgen neem ik aan?!

1 like

12 likes

Wat een heerlijke dikke duiker heb jij weer aangeschaft zeg! :boom: Staat jou ook erg goed moet ik zeggen. Nu ik je foto’s iets beter heb bekeken
:eyes: is het idd een beste dikke klok. Zo gaaf dat je zo diep in het glas kijkt van de wijzerplaat, volgens mij hetzelfde idee als de 1000m? :heart_eyes:

Geniet van deze dikke klatser en jou weekend kan niet meer stuk! Ondanks het slechte weer druipt jou enthousiasme eraf :sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

Je hebt werkpaarden en sierpaarden :rofl: :rofl:
Hier gaat het werk gewoon door :facepunch: fijn weekend vriend! :sunglasses:

1 like

Inderdaad… wel enigszins te vergelijken met de 1000m inderdaad! Het saffier ligt verdiept in de bezel en is gebold :crystal_ball: :sunglasses:

Gefeliciteerd met deze dikke klok!

Gebold saffier @MannetjeMar

4 likes