Nee!
Maar ûh, wel mooi om deze even naast elkaar te zien dan kan ik de afmetingen van de Citizen zelf een beetje ‘voelen’. Net zo groot dus, maar wel een kilo lichter vermoed ik.
Nee!
Maar ûh, wel mooi om deze even naast elkaar te zien dan kan ik de afmetingen van de Citizen zelf een beetje ‘voelen’. Net zo groot dus, maar wel een kilo lichter vermoed ik.
Gave klok @MannetjeMar! Ik heb een tijd lang rondgelopen met de BJ8050 (de asbak). Nu ik deze zie kriebelt het wel om zo’n lekkere klatser voor de zomervakantie te kopen. Vraagje: werkt de band extensie soepel? Ik zei op de foto’s dat deze maximaal is uitgerekt. Kun je 'm ook traploos verstellen? En is de kleur van het titanium van de band en het horloge gelijk? Het lijkt op de foto’s af te wijken…
cool
Dank dank
Ik heb hem er even bijgenomen… kleur van de sluiting en band zijn mooi egaal! Wellicht dat de foto’s wat vertekenen! Maar ze zijn beide van titanium.
De duikextensie is traploos in kleine “klikjes” te verstellen… hij gaat niet zo soepel als die van een MM300; maar die vindt ik persoonlijk te soepel gaan! Als je daar het hendeltje overhaalt schiet hij helemaal open. Bij deze heb je twee handen nodig in ieder geval.
Hij draagt comfortabeler als “de asbak”
Wat een rammer zeg… Holy moly wat vet. Paar weken terug voor MONOCHROME een artikel over geschreven en toen dacht ik al “Hmm, interessant…”.
Dit weekend even in de nieuwe zaak van Clockwise wezen kijken en daar lag hij op rubber. Dus, even aan de pols en in de handen. Voelt erg solide, maar zou hem zeker op titanium doen ipv rubber. Ben nooit fan van die geribbelde rubberen duikersbanden.
Staat bij deze dus op de shortlist. Zelfs de baas zegt “cool!!” dus die winst heb ik al geboekt