NA: Citizen Promaster NY0100-50ME

Zojuist heb ik, nadat ik tot de ontdekking ben gekomen dat er een pakket voor mij is bezorgd, mijn NA uitgepakt!

Zo’n beetje in het midden van de grabbelton heb een goed verpakte doos gevonden

en daarin dan mijn NA mogen verwelkomen

Het gaat dus om de Citizen Promaster NY0100-50ME.
Zowel de kast als de band zijn van Titanium gemaakt dus het is een lichtgewicht.

Ik heb het horloge al een toon op het oog, sinds ik er hier op het forum iets over had gelezen.
Vervolgens heb ik regelmatig een zoekopdracht op internet gegeven om de aanbieders te bekijken, op zoek naar die ene perfecte deal. Zelfs een keer een bezoek aan een verkopende partij (i.c. een duikwinkel), maar nooit ben ik overgegaan tot aankoop.

Totdat ik eerder deze week een verkooptopic van @Hertogjan (dankzij een up) wederom voorbij zag komen. Na de vraag van vrouwlief wat zij mij voor mijn verjaardag an over 2 weken kan geven, leek alles op zijn plek te vallen.

Met dus de aankoop tot gevolg!
Of ik mij nog 2 weken kan bedwingen, weet ik niet…wellicht dat de bestemming toch nog anders wordt (lees: eerdere ingebruikname en dus mijzelf een cadeau gevend) en vrouwlief alsnog op zoek moet gaan naar een ander verjaardagscadeau…

De foto’s zijn net, bij kunstlicht gemaakt. Ik zal spoedig nog foto’s met daglicht maken en toevoegen.

37 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!

1 like

Dank je wel :blush:

1 like

Gefeliciteerd Dave met deze leuke duiker als NA. Leuk vervroegd verjaardagscadeau :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Je foto’s zijn inderdaad… ehm … tja…

Ik zal je helpen :grin:

Veel plezier er van!

5 likes

Dank jullie wel!

1 like

Fijn horloge en ik wens je er een plezierige tijd mee👍

1 like

Mooi horloge, veel draag plezier !

1 like

Dank je wel :+1:

Mooi kado, veel plezier er mee!

1 like

Mooie Citizen, enjoy!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Dank jullie wel!

1 like

Mooi Blue Citizen Promaster diver.
I like him too. :+1:
Proficiat.

1 like

Gefeliciteerd! Gave duiker met mooie sunburst wijzerplaat! Geniet ervan en alvast gefeliciteerd!

1 like

Dank jullie wel.

1 like

Mooi man. Veel plezier ermee.

1 like

Helaas is het daglicht hier vandaag niet wat ik er van heb gehoopt, maar het is beter en meer dan gisteravond.
Dus even snel met de volgende fotoresultaten

6 likes

Ik neem hem even mee hiernaartoe Ferry.
Dank je wel!

1 like

Top Dave, ja joh zit bijna 2 jaar op het HF en nog steeds TL1 en dan kan je niet verplaatsen. Had je nog die chrono titanium van mij gezien? Als ik die om de pols heb, voel je amper dat je een horloge om hebt, weegt echt niets :wink:

1 like

Heel toffe aanwinst :+1:

1 like